کد خبر : 1837
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 دی 1397 - 19:53

سرپرست فرمانداری خواف ؛ نارضایتی مردم از دستگاه های دولتی نشاط را از جامعه می گیرد

سرپرست فرمانداری خواف ؛ نارضایتی مردم از دستگاه های دولتی نشاط را از جامعه می گیرد

عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان خواف در جلسه نارضایتی های اجتماعی  گفت: پاسخگویی و حل مشکلات مردم برای مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی یک اولویت است و در مقابل مشکلات،  مسئولان باید پاسخگو باشند. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ عبدالرضا سپهری در جلسه کمیته رصد نارضایتی های اجتماعی که با حضور تنی چند

عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان خواف در جلسه نارضایتی های اجتماعی  گفت: پاسخگویی و حل مشکلات مردم برای مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی یک اولویت است و در مقابل مشکلات،  مسئولان باید پاسخگو باشند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ عبدالرضا سپهری در جلسه کمیته رصد نارضایتی های اجتماعی که با حضور تنی چند از مدیران دولتی برگزار شد ، تسریع در اقدام جهت رفع مشکلات و مسائل مردم را خواستار شد و افزود: نارضایتی مردم از دستگاه های دولتی نشاط را از جامعه می گیرد.
وی به مدیرانی که بدون انگیزه خدمتی در برخی پست‌های مسئولیتی قرار دارند گفت: کسانی‌که انگیزه خدمت به مردم را ندارند و بر سر مسئولیت می‌مانند هم به خودشان و هم به مردم، دولت و نظام ضرر می‌رسانند و ترک پست مسئولیتی اینگونه افراد خدمت به جامعه است.
وی همچنین با تاکید برلزوم نظارت مستمر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بر روند تنظیم بازار و رصد قیمت های مایحتاج عمومی مردم و برخورد مناسب قانونی با متخلفین این حوزه به ویژه انجام بازرسی های مداوم از نانوائی ها عنوان کرد: بازرسی ها نباید محدود به شهر خواف شود بلکه بایستی به طور مستمر در کل سطح شهرستان صورت پذیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.