کد خبر : 1816
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 دی 1397 - 17:40

همکاری مشترک مدیریت جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت و درمان خواف:

همکاری مشترک مدیریت جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت و درمان خواف:

🔸به گزارش خواف نیوز، در راستای ارتقاء سطح مهارت بهره برداران بخش کشاورزی و بهبود تغذیه زنان روستایی و عشایری ،تفاهم نامه ای بین معاونت بهداشت ،درمان و سازمان تحقیقات،ترویج و آموزش کشاورزی تبادل گردیدکه به تبع آن همکاریهای مشترکی بین مدیریت جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواف انجام شد. 🔹مدیر جهاد


🔸به گزارش خواف نیوز، در راستای ارتقاء سطح مهارت بهره برداران بخش کشاورزی و بهبود تغذیه زنان روستایی و عشایری ،تفاهم نامه ای بین معاونت بهداشت ،درمان و سازمان تحقیقات،ترویج و آموزش کشاورزی تبادل گردیدکه به تبع آن همکاریهای مشترکی بین مدیریت جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواف انجام شد.
🔹مدیر جهاد کشاورزی خواف ضمن اشاره به ظرفیت های مناسب دراین زمینه افزود :
🔸تعداد 8 مورد کلاس با آموزش ۲۵۰ نفر در خصوص ایجاد باغچه های خانگی با تاکید بر تولید محصول سالم در بخش های سنگان، سلامی ،جلگه زوزن و مرکزی برگزار گردید.
🔸رحمان دادپور در ادامه افزود: در این دوره های آموزشی در خصوص ترویج و ایجاد باغچه های خانگی با موضوع سبزی و صیفی ، تولید مرغ و تخم مرغ خانگی ،ترویج فرهنگ تغذیه سالم در بین زنان روستایی و ارائه مشاوره های لازم در جهت ترویج الگویی غذایی سالم و … بحث و تبادل نظر گردید.s
🔸رحمان دادپور ضمن تقدیر و تشکر از مدیر شبکه بهداشت و درمان خواف ابراز امیدواری کرد که اینگونه همکاری مشترک جهت پیشبرد اهداف تغذیه سالم در بین افراد جامعه ادامه داشته باشد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.