کد خبر : 1763
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 4 دی 1397 - 15:53

بازدید سرپرست فرمانداری خواف از اداره ثبت احوال شهرستان

بازدید سرپرست فرمانداری خواف از اداره ثبت احوال شهرستان

در روز ثبت  احوال سرپرست فرمانداری خواف  از اداره ثبت احوال شهرستان بازدید و ضمن تبریک این روز به  رئیس و پرسنل کاین اداره با آنها دیدار و گفتگو کرد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ عبدالرضا سپهری در این دیدار روز ثبت احوال را فرصتی برای ارج نهادن به تلاشهای خدمتگزاران عرصه

در روز ثبت  احوال سرپرست فرمانداری خواف  از اداره ثبت احوال شهرستان بازدید و ضمن تبریک این روز به  رئیس و پرسنل کاین اداره با آنها دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ عبدالرضا سپهری در این دیدار روز ثبت احوال را فرصتی برای ارج نهادن به تلاشهای خدمتگزاران عرصه ثبت احوال دانسته و خاطر نشان کرد: تا کنون تحولات چشمگیری در حوزه ثبت احوال پدید آمده است.امروز با صدور کارت هوشمند ملی که به عنوان زیر ساخت اصلی دولت الکترونیک مورد توجه نظام اجرایی کشور بوده و ما حصل این طرح ملی الکترونیکی شدن کلیه خدمات با مشارکت موثر دستگاههای اجرایی خواهد بود ، نشان از عزم دولت برای ایجاد توسعه پایدار در امور اساسی و زیر بنایی کشور دارد.
رئیس شورای وقایع حیاتی شهرستان افزود: درواقعه فوت، 361 مورد فوت ثبت شده که 199 مورد مرد و 162 مورد زن بوده است.
سپهری  با بیان اینکه ثبت واقعه ازدواج در 9 ماهه نخست سال جاری نسبت به سال قبل 105 مورد افزایش  داشته است، بیان کرد: امسال، 1158 مورد اعلامیه ازدواج ثبت شده است.
وی در خاتمه ضمن قدردانی از عملکرد اداره ثبت احوال شهرستان ، از تحویل 70265 کارت هوشمند ملی در شهرستان خبر داد و افزود: 1212 کارت آماده تحویل و تعداد 3436 کارت نیز در مرحله صدور می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.