کد خبر : 1712
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آذر 1397 - 18:12

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران خواف: خانواده شهدا و جانبازان در دامان خویش فرزندانی را پرورش دادند که سربازان اسلام شدند.

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران خواف: خانواده شهدا و جانبازان در دامان خویش فرزندانی را پرورش دادند که سربازان اسلام شدند.

به گزارش ایثار واحد خراسان رضوی، علي رمضاني دوشنبه 26 آذر در ديدار با خانواده شهيد جمال ابديت قرباني، عبدالغفار ممكن و آزاده و جانباز 25 درصد جان‌محمد شجاع، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا گفت: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود اين انقلاب

به گزارش ایثار واحد خراسان رضوی، علي رمضاني دوشنبه 26 آذر در ديدار با خانواده شهيد جمال ابديت قرباني، عبدالغفار ممكن و آزاده و جانباز 25 درصد جان‌محمد شجاع، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا گفت: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود اين انقلاب حفظ نمی‌شد.
رئيس بنياد خواف افزود: ایثار جانبازان، آزادگان و صبر آنان در برابر سختی‌ها مسیر تعالی را در برابر فرزندان امروز کشور گشوده است.
رمضانی خاطرنشان کرد: خانواده شهدا و جانبازان در دامان خویش فرزندانی را پرورش دادند که سربازان اسلام شدند و در راه رضای حق تعالی و اعتلای کلمه الله، اسماعیل‌های خویش را تقدیم کردند و امروز نیز سربلند و مفتخر به این شهادت‌ها هستند.
رئيس بنياد خواف در انتها اظهار داشت: دیدار با این عزیزان موجب تقویت روحیه خدمت‌رسانی در مسئولان و موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
در اين ديدارها که نصرالله اعظمی رئیس اداره ثبت احوال خواف نيز حضور داشت، به پاس رشادت‌های این عزیزان با اهدای لوح یادبود،از ایثارگران تجلیل شد.
گفتني است شهيدان جمال‌الدین قربانی و عبدالغفار ممکن در ۱۷ مرداد 13۳۹ و ۲۰ دی 13۴۰ چشم به جهان گشودند و در ۱۲ اسفند 13۶۲ جزيره مجنون و دوم مهر 13۹۴ عربستان(منا) به درجه رفيع شهادت نائل آمدند.
گفتني است شهرستان خواف ٩٧ شهيد،٢٨١ جانباز و٣٤ آزاده تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران كرده است.
انتهاي پيام/


حجت الله سالاري خبرنگار ايثار رضوي در شهرستان خواف

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۱

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.