کد خبر : 1576
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 آذر 1397 - 17:19

جلسه هیات امنای شهدای گمنام شهرستان خواف برگزار شد

جلسه هیات امنای شهدای گمنام شهرستان خواف برگزار شد

  با حضور عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان خواف، مسئولین و اعضای مرتبط،  جلسه هیات امنای یادمان شهدای گمنام شهرستان خواف  برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف؛ این جلسه که با حضور سرپرست فرمانداری  و اعضای هیات امنای یادمان شهدای گمنام شهرستان برگزار شد، بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای

 

با حضور عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان خواف، مسئولین و اعضای مرتبط،  جلسه هیات امنای یادمان شهدای گمنام شهرستان خواف  برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف؛ این جلسه که با حضور سرپرست فرمانداری  و اعضای هیات امنای یادمان شهدای گمنام شهرستان برگزار شد، بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گمنام شهرستان و حفظ و حراست از یادبود ارزشها و ترویج فرهنگ و ایثار و از خودگذشتگی تاکید شد.
عبدالرضا سپهری در ادامه جلسه ضمن تشکر از زحمات اعضای هیات امنا و نیز ارج نهادن به تلاشهای مسئولین مرتبط در گذشته با اشاره به مهم بودن این جلسات از لحاظ توجه به مقام و شان شهدای گمنام گفت: شهدا به اندازه کافی در غربت بوده اند و ما نباید بیش از این آنان را در حال و هوای غریب بودن به حال خود رها کنیم و میبایست توجه جدی و خاص به شهدای گمنام داشته باشیم  و متناسب با شان و جایگاه این عزیزان مزار را ساماندهی کنیم.
سرپرست فرمانداری خواف  با بیان اینکه باید در راستای آشنایی مردم با فرهنگ ایثار و شهادت کارهای بیشتری انجام شود گفت: شهرستان خواف افتخار میزبانی از 6 شهید گمنام در شهرستان را داراست ،  باید از تمامی ظرفیت های شهرستان در راستای حفظ و ساماندهی ویژه و والای این شهدا درخور مقام و منزلت این عزیزان تدابیر لازم و اصولی استفاده کنیم.
در ادامه مقرر گردید با عنایت به اجماع نظر کلیه اعضای هیات امناء و به جهت لزوم تعیین متولی و ساماندهی مزار ، محدوده ی مزار شهدای گمنام از طریق مبادی ذی ربط به شهرداری خواف واگذار گردیده و شهرداری مذکور به عنوان متولی و مسئول تکمیل و ساماندهی مزار شهدای گمنام شهر خواف با همکاری دستگاههای ذی ربط اقدامات لازم را انجام دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.