کد خبر : 1460
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 آبان 1397 - 20:28

جلسه هماهنگی برگزاری مانور سراسری زلزله در مدارس شهرستان خواف

جلسه هماهنگی برگزاری مانور سراسری زلزله در مدارس شهرستان خواف

جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان خواف با حضور کلیه دستگاههای عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان  خواف برگزار شد. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری خواف ضمن بیان اینکه در روز هفتم آذرماه همزمان با سراسر کشور ، مانور سراسری زلزله و ایمنی

جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان خواف با حضور کلیه دستگاههای عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان  خواف برگزار شد.
به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری خواف ضمن بیان اینکه در روز هفتم آذرماه همزمان با سراسر کشور ، مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس با شعار مدرسه ایمن ، جامعه تاب آور در سطح مدارس شهرستان برگزار خواهد گردید ،  افزود: خطر بالای زلزله در ایران با توجه به شرایط و موقعیت کشور که روی خط زلزله قرار دارد ایجاب می کند از لحاظ آمادگی در برابر زلزله و اقدامات پیشگیرانه توجه ویژه ای داشته باشیم تا در صورت وقوع آن با کمترین خسارات جانی و مالی روبرو شویم.
سپهری  هدف از برگزاری این گونه برنامه ها را آموزش همگانی دانش آموزان در بحث مقابله با بلایای طبیعی و تمرین عکس العمل های لازم جهت حفظ جان آنها در مواقع بروز خطرات ناشی از بلایای طبیعی به ویژه زلزله عنوان کرد و گفت: برای این منظور در مرحله اول متولیان امر باید در زمینه ساخت و سازهای مستحکم دقت لازم را داشته باشند. مقاوم سازی و نظارت بر ساخت وساز ها یک نیاز اساسی و امری مهم است
ریاست شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان به کلیه دستگاههای دخیل در این زمینه تاکید نمود با تمام امکانات و قوا در مانور مذکور شرکت نموده و با آموزش و پرورش و هلال احمر همکاری لازم جهت برگزاری هر چه بهتر مانور را داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.