کد خبر : 6390
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 شهریور 1401 - 0:20

تامین اجتماعی خواف چتری برای 70 هزار بیمه شده شهرستان خواف

تامین اجتماعی خواف چتری برای 70 هزار بیمه شده شهرستان خواف

به گزارش خبرنگار خواف نیوز حسن میرزایی رئیس شعبه تامین اجتماعی خواف به مناسبت هفته دولت به ارائه گزارشی از فعالیت های یک ساله این اداره در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری خواف نیوز پرداخت.

به گزارش خبرنگار خواف نیوز حسن میرزایی رئیس شعبه تامین اجتماعی خواف به مناسبت هفته دولت به ارائه گزارشی از فعالیت های یک ساله این اداره در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری خواف نیوز پرداخت.

رئیس تامین اجتماعی خواف ضمن تبریک هفته دولت در خصوص سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان بیمه گر است که ماموریت اصلی آن تحت پوشش قراردادن جامعه کارگری و کارفرمایی جامعه به منظور ارائه خدمات درمانی، ارائه تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت می باشد.

رئیس شبعه خواف در ادامه با اشاره به تحت پوشش قرار دادن حدود ۷۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان خواف توسط سازمان تامین اجتماعی تعداد بیمه شدگان اصلی این شعبه را ۲۶ هزار نفر عنوان کرد و افزود با احتساب بیمه شدگان تبعی تحت پوشش حدود ۷۰ هزار نفر در شهرستان خواف از خدمات این سازمان بهره مند می شوند.

حسن میرزایی در خصوص تعداد مستمری بگیران این سازمان در شهرستان خواف افزود: شعبه تامین اجتماعی خواف با دارا بودن ۱۵۸۰ پرونده مستمری فعال با احتساب اعضای خانواده مستمری بگیران حدود ۳ هزار نفر مستمری بگیر در سطح شهرستان دارد که به صورت ماهانه از این سازمان مستمری یا حقوق خود را دریافت می نمایند.

میرزایی در ادامه در خصوص ارتقای خدمات سازمان به بیمه شدگان افزود: در راستای روان سازی و طرح تکریم ارباب رجوع و گسترش خدمات دولت الکترونیک از سال ۹۹ تاکنون اقدام به ایجاد سامانه غیر حضوری به آدرس اینترنتی www.es.tamin.ir نموده که این امر باعث کاهش هزینه های تردد و صرفه جویی در وقت بیمه شدگان و کارکنان شده و افزایش رضایتمندی بیمه شدگان و کارفرمایان را به دنبال داشته و موجب کاهش حجم مراجعه ارباب رجوع به شعبه گردیده است.صدور دفترچه های درمانی در سازمان متوقف و خدمات درمانی بصورت الکترونیکی و هوشمند درآمده است و از طریق سامانه های هوشمند و شماره گیری تلفن ۴رقمی ۱۴۲۰ مخاطبین سازمان می توانند بصورت غیرحضوری استعلام و از استحقاق درمان خود مطلع شوند .

وی در ادامه با اشاره اینکه سیاست سازمان ایجاد فرصت برای طیف وسیع از افراد جامعه جهت استفاده از خدمات تامین اجتماعی می باشد اعلام کرد در این راستا سازمان فرصت بیمه شدن را برای زنان، دختران خانه دار و دانشجویان در قالب بیمه خانواده ایرانی فراهم نموده است که این موضوع در سطح شهرستان نیز مورد اقبال خانواده ها قرار گرفته است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.