کد خبر : 1422
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 29 آبان 1397 - 19:00

لیلا مقیمی سرپرست جدید اداره بهزیستی شهرستان خواف شد

لیلا مقیمی سرپرست جدید اداره بهزیستی شهرستان خواف شد

صبح امروزدر آیینی با حضور معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی استان خراسان رضوی ، سرپرست فرمانداری خواف ،  لیلا مقیمی به عنوان چهارمین  بانوی مسؤل یک نهاد دولتی در شهرستان  خواف  و در سمت  سرپرست جدید اداره بهزیستی معرفی و از خدمات علی  ابراهیم بای رییس سابق این اداره تجلیل و سپاسگزاری شد. به گزارش

صبح امروزدر آیینی با حضور معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی استان خراسان رضوی ، سرپرست فرمانداری خواف ،  لیلا مقیمی به عنوان چهارمین  بانوی مسؤل یک نهاد دولتی در شهرستان  خواف  و در سمت  سرپرست جدید اداره بهزیستی معرفی و از خدمات علی  ابراهیم بای رییس سابق این اداره تجلیل و سپاسگزاری شد.
به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری خواف ضمن تبریک هفته وحدت و هفته بسیج ، با اشاره به اینکه تغییر مدیریتی در یک اداره می تواند به بروز خلاقیت های افراد کمک نماید ، ابراز امیدواری کرد که با این تغییر شاهد تحول در حوزه بهزیستی شهرستان باشیم . وی با تاکید براینکه  کار بهزیستی از حساسیت بالایی برخوردار است از مدیریت جدید بهزیستی خواست با تمام توان در خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر تلاش  نماید .
ایشان در بخش دیگری از سخنان خود ازدواج های فامیلی و زودهنگام را دو معضل اساسی در شهرستان بیان کرد و افزود:  یکی از مهمترین اصول در مراکز بهزیستی مشاوره صحیح و آموزش اصولی برای پیشگیری از به وجود آمدن آسیب های اجتماعی است  که می تواند از بروز بسیاری از مشکلات جلو گیری نماید و این مورد کار بهزیستی را دو چندان خواهد نمود.
وی همچنین از معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی استان خواست توجه ویژه ای به شهرستان محروم خواف داشته باشد
توحیدی معاون اداره کل بهزیستی خراسان رضوی هدف از تغییرات مدیریتی در شهرستان ها را استفاده از ظرفیت ها و توانائیهای دیگر افراد برای پیشبرد اهداف پیش روی دانست . وی همچنین قول مساعد داد مسائل ومشکلات شهرستان در بخش بهزیستی را پیگیری و در اسرع وقت مرتفع نماید.
در ادامه جلسه لیلا مقیمی به عنوان سرپرست جدید بهزیستی معرفی و از زحمات 4 ساله  علی ابراهیم بای  مدیر قبلی تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.