کد خبر : 1407
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 آبان 1397 - 11:14

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی سفرهای شهرستانی با هدف رفع مشکلات ایثارگران انجام می شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی سفرهای شهرستانی با هدف رفع مشکلات ایثارگران انجام می شود

  به گزارش خواف نیوز به نقل از ایثار واحد خراسان رضوی، همزمان با هفته وحدت، حجت الاسلام حسین معصومی دوشنبه 28 آبان ماه در سیزدهمین سفر شهرستانی در اجتماع باشکوه ایثارگران شهرستان مرزی خواف که در سالن ارشاد این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدا گفت: بخشی از  مشکلات خانواده شهدا، جانبازان و

 

به گزارش خواف نیوز به نقل از ایثار واحد خراسان رضوی، همزمان با هفته وحدت، حجت الاسلام حسین معصومی دوشنبه 28 آبان ماه در سیزدهمین سفر شهرستانی در اجتماع باشکوه ایثارگران شهرستان مرزی خواف که در سالن ارشاد این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدا گفت: بخشی از  مشکلات خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان  موضوعات معیشتی و رفاهی است که معاونین این نهاد مقدس با حضور در جمع ایثارگران و در دیداری چهره به چهره مشکلات خود را مطرح نمایند.
حجت الاسلام معصومی با بیان اینکه خواف سیزدهمین سفرهای شهرستانی دور دوم است، خاطر نشان ساخت: اشتغال، وام مسکن، معافیت سربازی. آموزش عالی و عمومی و خدمات درمانی و بیمه مکمل از مهم ترین موضوعات مطرح شده از سوی ایثارگران است که معاونین مربوطه، پاسخگوی سوالات ایثارگران هستند.
وی با اشاره وضعیت بیمه تکمیلی گفت: طبق مصوبه نمایندگان مجلس، از یکم آبان 1397 بیمه درمانی ایثارگران شاغل به سازمان مربوطه خود منتقل شده است و با رایزنی ها صورت گرفته در این راستا مشکلات این عزیزان به زودی مرتفع شود.
مدیرکل بنیاد خراسان رضوی تصریح کرد: رفع مشکلات ایثارگران اتحاد و وحدت مسئولان را می طلبد که در جلسه شورای هماهنگی امورایثارگران خواف، مشکلات مطرح شده به صورت تخصصی با مسئولان، مورد بررسی قرار می گیرد.
گفتنی است: 245 تفر ازخانواده شهدا و ایثارگران شهرستان خواف و بخش سلامی در پایان این همایش و در قالب میز خدمت مسائل و مشکلات خود را با مدیرکل و معاونین بنیاد خراسان رضوی مطرح کردند.
انتهای پیام/



برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.