کد خبر : 1404
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 آبان 1397 - 9:19

دیدار صمیمانه خانواده های شاهدو ایثارگران خواف با مشاور استاندار در امور ایثارگران و مدیر کل بنیاد خراسان رضوی

دیدار صمیمانه خانواده های شاهدو ایثارگران خواف با مشاور استاندار در امور ایثارگران و مدیر کل بنیاد خراسان رضوی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی  به همراه جمعی از معاونین و مشاور استاندار در امور ایثارگران در نشستی با خانواد های معظم شهداء ، جانباران و ایثارگران خوافی دیدار نمودند. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ در سیزدهمین سفر شهرستانی،  مدیر کل بنیاد شهید و مشاور استاندار در امور

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی  به همراه جمعی از معاونین و مشاور استاندار در امور ایثارگران در نشستی با خانواد های معظم شهداء ، جانباران و ایثارگران خوافی دیدار نمودند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ در سیزدهمین سفر شهرستانی،  مدیر کل بنیاد شهید و مشاور استاندار در امور ایثارگران ، در دیداری صمیمی و چهره به چهره  تحت عنوان میز خدمت پای صحبت های این خانواده ها نشستند.
عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان خواف خدمت به خانواده های شهدا را از وظایف مسئولین برشمرد و افزود: امنیت ،عظت و اقتدار نظام را مرهون مجاهدت شهیدان ، جانبازان و ایثارگران هستیم .لذا پیگیری و توجه به امورات خانواده شهدا و جانبازان در اولویت کاری  مسئولین باید باشد.
وی تکریم و رفتار مناسب با خانواد های شهد و ایثارگر در دستگاههای اجرایی را خواستار شد و گفت: قعطا ما نمی توانیم همه مشکلات را حل کنیم ولی با رفتار مناسب می توانیم دلشان را بدست و با روی خوش آنان را توجیه کنیم.
سپهری با بیان  رسم دیرینه فرمانداری مبنی بر متبرک نمودن جلسه شورای اداری با نام شهید ، به گوشه ای از اقدامات انجام شده در این حوزه اشاره کرد و گفت: سرکشی  و رسیدگی به  مشکلات خانواد ای شهداء در مناسبت های مختلف  می تواند برای مسئولان روحیه بخش و موجب پشت گرمی، تلاش و فعالیت بیشتر باشد.
حسن فتحی نیا مشاور استاندار در امور ایثارگران ، خواف را میراث دار وحدت و پاسداری از مرز خواند و گفت : تمامی عوامل باید تلاش کنند تا مشکلات این قشر معزز حل و فصل شود و کوچکترین دغدغه ای در زندگی آنها نباشد .
مشاور استاندار  خواف را  مصداق امنیت عنوان کرد و گفت:  این امنیت نه تنها استان را بلکه کل کشور را تحت تاثیر قرار داده است.
حجت الاسلام معصومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی به هدفمند نمودن دیدار ها تاکید کرد و گفت : یکی از دلایل برگزاری نشست امروز  ، همزمانی با هفته وحدت است،  چرا که وحدت و انسجام حاکم  در شهرستان خواف مثال زدنی است.
مدیر کل بنیاد شهید استان بر لزوم رسیدگی مشکلات خانواده های شهدا، ایثارگران تاکید کرد و خطاب به مدعوین گفت: در میز خدمت اگر امکان انجام درخواستی باشد  حتماً رسیدگی خواهد شد در غیر اینصورت اگر موانع قانونی و خارج از حیطه وظایف ما باشد همانجا اعلام خواهیم نمود.
گفتنی است مسائل اشتغال ، بیمه ، وام مسکن ، معافیت خدمت سربازی ، خدمات رفاهی و مشکلات درمان  از مهمترین دغدغه های خانواده های شاهد و ایثارگر بود که مسئولین استانی  صدور دستورات لازم برای رفع مشکلات مطرح شده را صادر نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.