کد خبر : 1331
تاریخ انتشار : جمعه 25 آبان 1397 - 19:07

عملیات جمع آوری پل چهار راه خواف در تربت حیدریه آغاز شد

عملیات جمع آوری پل چهار راه خواف در تربت حیدریه آغاز شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تربت حیدریه، محمد صادق مجتهدی در مراسم جمع آوری پل چهاراه خواف تربت حیدریه اظهارکرد:یکی از اولویت های مدیریت شهری تربت حیدریه در سالهای گذشته، جمع آوری پل چهار راه خواف بوده که اصلاح هندسی این تقاطع از ابتدای شورای پنجم به طور جدی در دستور کار شهرداری بعنوان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تربت حیدریه، محمد صادق مجتهدی در مراسم جمع آوری پل چهاراه خواف تربت حیدریه اظهارکرد:یکی از اولویت های مدیریت شهری تربت حیدریه در سالهای گذشته، جمع آوری پل چهار راه خواف بوده که اصلاح هندسی این تقاطع از ابتدای شورای پنجم به طور جدی در دستور کار شهرداری بعنوان کارفرمای این پروژه قرار گرفت و با حمایت های همه جانبه نماینده، فرماندار سابق، شورای اسلامی شهر، مسئولین ادارات و به ویژه مالکین و شهروندان عزیز به تصویب رسید.

 

شهردار تربت حیدریه گفت: برای این مهم که یکی از خواسته های به حق مالکین اطراف این پل و همه شهرندان تربتی بود ، ۳۳ جلسه فنی و کارشناسی در سطح استان برگزار نمودیم و موفق به کسب مجوزات لازم برای جمع آوری و اجرای طرح جایگزین شدیم که به حمدالله اکنون عملیات جمع آوری این پل آغاز شده است.

 

وی افزود: این طرح دو شاخصه مهم دارد که یکی از آنها اراده مردم در به نتیجه رساندان خواسته به حقشان بود که تحسین برانگیز است و اگر این اراده در بین مردم برای همه پروژه های شهری وجود داشته باشد یقینا توسعه و پیشرفت حاصل خواهد شد.

 

مجتهدی دومین شاخصه مهم این طرح را همکاری، همدلی و وحدت مسئولین و مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: ۶۰ هزار متر مربع خاکبرداری این پل و همچنین ۶۰۰ متر مربع تخریب بتن می باشد.

 

شهردار تربت حیدریه عنوان کرد: توانستیم اثبات کننیم که کارکردن درشهر تربت حیدریه بدون حضور مردم امکان پذیر نیست واین پروژه الگویی باشد برای کارهای بزرگ که اثبات شد که مردم درکنار مسئولین و مسئولین در کنار مردم آرزوهای دیرینه خود را به اجرا برسانند، این پل را ۹۰۰متر مربع عنوان کرد وگفت : با مشارکت اهالی حدود ۵۰۰ میلیون تومان هزینه جمع آوری پل می شود .

 

در ادامه مراسم هم سعید باستانی گفت: این ابنیه راه در چند سال گذشته در زمانی که جاده کمربندی بوده احداث شده است وضوابط شهرسازی اجرا نشده است واگر پل درون شهری بود متفاوت می باشد.

 

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمربندی تربت حیدریه احداث شده واین بنا با توجه به کارهای مشاوره ای این پل جوابگوی شرایط حال حاضر نیست واین اولین پروژه ای بود که شوراها شهر اتفاق نظر به حذف پل چهار راه خواف داشتند.

 

وی افزود: جمع آوری پل در دو فاز انجام می شود که فاز اول درمدت سه ماه اجرایی می شود که اگر جوابگو نباشد زیر گذر منطقه در چندین سال آینده اجرایی می شود باتوجه به اینکه هزینه این کار را مردم منطقه متقبل شده اند واین منطقه رشد اقتصادی زیادی داشته است که امیدواریم به حوزه اقتصادی وگردشگری تبدیل شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.