کد خبر : 1212
تاریخ انتشار : شنبه 12 آبان 1397 - 17:12

جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان برگزار شد

جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان برگزار شد

عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری خواف  عنوان کرد: این شهرستان با دارا بودن پتانسیل ها و ظرفیت های بالقوه ، توان بالایی برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در منطقه را دارد/ بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی سرعت و دقت داشته، تا این تسهیلات منجر به ایجاد اشتغال گردد. ‎ به گزارش خواف نیوز به

عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری خواف  عنوان کرد: این شهرستان با دارا بودن پتانسیل ها و ظرفیت های بالقوه ، توان بالایی برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در منطقه را دارد/ بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی سرعت و دقت داشته، تا این تسهیلات منجر به ایجاد اشتغال گردد.
به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف، جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ، به ریاست عبدالرضا سپهری  سرپرست فرمانداری شهرستان خواف برگزار شد.
رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان در این جلسه ضمن بررسی مصوبات جلسه ی گذشته ، خواستار ارسال دلایل عدم تحقق اشتغال ایجادی متناسب با هفت ماهه ی گذشته توسط برخی دستگاهها  به فرمانداری شد.
سپهری از کسب رتبه ی ششم جذب تسهیلات اشتغالزایی روستایی ، عشایری و خانگی در سامانه ی کارا  توسط دستگاههای اجرایی شهرستان در سطح استان خبر داد و افزود: باید نظارت بر دستگاهها را به صورت هفتگی عملیاتی کنیم .
وی در ادامه از  غیر قانونی بودن پرداخت تسهیلات مذکور به کارمندان دولت  اشاره کرد و گفت: دستگاههای اجرایی باید ترتیبی اتخاذ نمایند تا قبل از ارجاع پرونده به بانک های عامل سوابق بیمه ایشان رصد شود.
سرپست فرمانداری شهرستان در پایان بر ارسال لیست مددجویان دستگاههای حمایتی متقاضی دریافت تسهیلات مذکور به بانکهای عامل تاکید کرد و گفت: این شهرستان با دارا بودن پتانسیل ها و ظرفیت های بالقوه ، توان بالایی برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در منطقه را دارد،  بایستی با همکاری و تعامل زمیه اشتغال رابرای متقاضیان فراهم و در تسهیل این فرایند از نگاه سلیقه ای پرهیز کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.