کد خبر : 7032
تاریخ انتشار : شنبه 11 فروردین 1403 - 12:20

نظارت بهداشتی دامپزشکی بر پرورش بیش از 6 میلیون قطعه مرغ گوشتی در شهرستان خواف

نظارت بهداشتی دامپزشکی بر پرورش بیش از 6 میلیون قطعه مرغ گوشتی در شهرستان خواف

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی خواف: در سال 1402 نظارت بهداشتی دامپزشکی بر جوجه ریزی، پرورش، بارگیری و واکسیناسیون بیش از 6 میلیون قطعه مرغ گوشتی پرورش یافته در مرغداری های صنعتی شهرستان خواف انجام شده است . دکتر فرهاد منصوری، افزود: این نظارت ها شامل: نظارت بر ضد عفونی مرغداری، ورود جوجه یکروزه، واکسیناسیون،

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی خواف: در سال 1402 نظارت بهداشتی دامپزشکی بر جوجه ریزی، پرورش، بارگیری و واکسیناسیون بیش از 6 میلیون قطعه مرغ گوشتی پرورش یافته در مرغداری های صنعتی شهرستان خواف انجام شده است .

دکتر فرهاد منصوری، افزود: این نظارت ها شامل: نظارت بر ضد عفونی مرغداری، ورود جوجه یکروزه، واکسیناسیون، بررسی بیماری ها، نمونه برداری و صدور مجوزهای بهداشتی حمل به کشتار و… می باشد.
وی، افزود: در این مدت تعداد  4200 محموله مرغ زنده با اخذ مجوز های بهداشتی لازم، بیش از 5 میلیون و 400 هزار قطعه مرغ گوشتی پرورش داده شده را به مقصد کشتارگاه های داخل و خارج استان حمل نموده اند، که در این بازه زمانی بیش از 10 میلیون کیلوگرم گوشت سفید، محصول پرورش دهنگان طیور گوشتی شهرستان خواف می باشد که به مصرف خانوار رسیده است.

شهرستان خواف، داری 70 واحد مرغداری فعال و دارای مجوز می باشد که ظرفیت پرورش بیش از 1 میلیون  و 700 هزار قطعه مرغ گوشتی را، در هر دوره دارا می باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.