کد خبر : 1195
تاریخ انتشار : جمعه 11 آبان 1397 - 17:57

بازدید مدیریت آموزش و پرورش از مدارس سطح شهر خواف

بازدید مدیریت آموزش و پرورش از مدارس سطح شهر خواف

مدیر،معاون هماهنگی،مسئول حراست و کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش خواف از دبیرستان های محمد مصطفی(ص) و حافظ ابرو و آموزشگاه استثنائی امام علی بن ابیطالب(ع) شهرخواف بازدید نمودند. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خواف، احمد قادری مدیرآموزش و پرورش خواف درحاشیه این بازدید اظهار کرد: در نظام

مدیر،معاون هماهنگی،مسئول حراست و کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش خواف از دبیرستان های محمد مصطفی(ص) و حافظ ابرو و آموزشگاه استثنائی امام علی بن ابیطالب(ع) شهرخواف بازدید نمودند.

به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خواف، احمد قادری مدیرآموزش و پرورش خواف درحاشیه این بازدید اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی به فرموده امام راحل، خدمت به معلولان خدمت به نبی مکرم اسلام (ص) است، لذا مربیان و دست‌اندر‌کاران این مراکز آموزشی باید به خود ببالند که در خدمت بهترین و عزیز‌ترین دانش‌آموزان هستند‌.

قادری خاطر‌ نشان کرد: معلولیت به معنی سکون و عدم فعالیت نیست، بلکه افراد معلول می‌توانند با تلاش و پشتکار خود به بهترین و بالاترین مرحله خدمت به جامعه برسند به گونه‌ای که امروز ما شاهدیم بسیاری از جوانان و دانش‌آموزان معلول دیروز بهترین مدیران و اساتید جامعه امروز در پست‌های مختلف هستند‌.

وی در پایان از قهرمانی معلولان در عرصه‌های ملی و جهانی سخن گفت و افزود: بارها شاهد افتخارآفرینی و قهرمانی این افراد بوده‌ایم که پرچم مقدس ایران اسلامی را در نقاط مختلف جهان به اهتزاز درآورده‌اند و مدال برتر مسابقات را از آن خود کرده‌اند‌.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.