کد خبر : 1150
تاریخ انتشار : شنبه 5 آبان 1397 - 20:10

برگزاری جلسه شورای آرد و نان در شهرستان خواف

برگزاری جلسه شورای آرد و نان در شهرستان خواف

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری هدف از تشکیل این کارگروه را نظارت بر صدور مجوزها، نظارت بر نانوایی‌ها، کیفیت نان و بررسی مشکلات آرد و رسیدگی به مشکلات بهداشتی نانوایی ها برای رضایت مندی شهروندان عنوان کرد. سپهری از عدم محقق شدن برخی از مصوبات جلسه ی گذشته

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری هدف از تشکیل این کارگروه را نظارت بر صدور مجوزها، نظارت بر نانوایی‌ها، کیفیت نان و بررسی مشکلات آرد و رسیدگی به مشکلات بهداشتی نانوایی ها برای رضایت مندی شهروندان عنوان کرد.
سپهری از عدم محقق شدن برخی از مصوبات جلسه ی گذشته ابزار گلایه مندی نمود و بر عملیاتی شدن 100 درصدی مصوبات جلسه توسط اعضا تاکید نمود.
وی از لزوم تشکیل گروه  کنترل و نظارت  بر فعالیت نانوائی ها خبر داد و گفت: باید نظارت و کنترل بر نانواییها با جدیت پیگیری شود و نسبت به کیفیت و سلامت نانهای عرضه شده به مردم دقت و حساسیت ویژ های داشته باشید.
سپهری همچنین خواستار ساماندهی و نظارت بر توزیع سهمیه آرد در سطح شهر و بخش شد و تاکید کرد  ارائه سهمیه آرد مربوط به روستاها باید با هماهنگی و نظارت بخشدار صورت گیرد.
گفتنی است  مقرر گردید به منظور ارتقاء سطح کیفیت نان ،  نوع آرد مورد استفاده در نانوایی های سطح شهرستان 12 درصد اعمال شود  تا سطح نارضایتی های مردم درسطح بخش ها و روستاها کاهش یابد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.