کد خبر : 1074
تاریخ انتشار : جمعه 27 مهر 1397 - 5:59

برگزاری اولین همایش و کارگاه آموزشی معاونین و مربیان پرورشی مدارس شهرستان خواف

برگزاری اولین همایش و کارگاه آموزشی معاونین و مربیان پرورشی مدارس شهرستان خواف

  اولین همایش ویژه مربیان و معاونین پرورشی مدارس شهرستان خواف برگزار گردید. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش خواف، اولین همایش و کارگاه آموزشی معاونین و مربیان پرورشی مدارس شهرستان خواف با حضور مدیر و معاونین اداره و حضور حداکثری معاونین و مربیان پرورشی مدارس در سالن اجتماعات اداره

 

اولین همایش ویژه مربیان و معاونین پرورشی مدارس شهرستان خواف برگزار گردید.

به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش خواف، اولین همایش و کارگاه آموزشی معاونین و مربیان پرورشی مدارس شهرستان خواف با حضور مدیر و معاونین اداره و حضور حداکثری معاونین و مربیان پرورشی مدارس در سالن اجتماعات اداره برگزار شد.

احمد قادری مدیر آموزش وپرورش خواف به اهمیت امور تربیتی و حوزه پرورشی در جامعه اشاره کرد و گفت: تربیت و تذکیه مقدم بر تعلیم است و هدف از نظام تعلیم و تربیت رسیدن به حیات طیبه است.

قادری با اشاه به اینکه مربیان و معاونین پرورشی باید قلب دانش آموزان را با معارف اسلامی تسخیر کند و تربیت خود را در آموزه های دینی به افراد منتقل کنند اظهارداشت: تربیت دانش آموزان بااجرایی شدن خواسته هایشان همراه می شود و برای استفاده از خلق و خوی افراد می تواند جذب بیشتر را برای افراد به همراه آورد.

وی در ادامه از معاونین و مریان پرورشی در خواست کرد که به مقوله “تربیت دانش آموزان” توجه جدی داشته باشند؛ زیراکه سرلوحه و منشا تمامی مراحل و موفقیت های علمی تربیت دانش آموز بوده و کسی که تمامی مراحل آموزشی را طی کرده ولی احترام به بزرگتر و والدین را فرانگرفته باشد آن مربی یا معاون، رسالت و وظیفه خویش را به درستی انجام نداده است.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود رسالت یک مربی یا معاون مدرسه را در 5 قسمت 1- تقویت باورهای دینی در دانش آموزان2-تقویت روحیه تامل و کاربین همکاران3-ایجاد روحیه بانشاط در مدرسه4-تقویت حس اعتماد به نفس در دانش آموزان و رشد فضائل اخلاقی دانش آموز به صور خلاصه بیان کرد.

در ادامه همایش یوسف بررودی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش خواف اظهار کرد: ما بر این باوریم که خط مقدم هر تحولی در هر جامعه ای مدارس بوده که می تواند با مشارکت اجزا و ارکان مدرسه و با درک عمیق مفاهیم، در تراز سند تحول بنیادین که از آن به عنوان مدرسه صالح یاد شده است قرار گیرد.

در ادامه بررودی افزود: از 6 ساحت تعلیم وتربیت دیده شده در سند تحول، 4ساحت آن مربوط به امر تربیت می باشد که در حوزه کارمربیان و معاونین بوده و جای امید است که همه ما دست به دست هم داده و در عملیاتی نمودن این ساحت های تربیتی از هیچ تلاشی دریغ نورزیم.

در پایان همایش هریک از کارشناسان امور تربیتی به بیان دیدگاه ها و اهم اقدامات خود در سال گذشته پرداختند.

قابل ذکر است در این همایش از نرم افزار ” همراه یار پرورشی” با حضور رئیس اداره رونمایی گردید.

تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۲۳

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.