کد خبر : 1054
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 26 مهر 1397 - 19:39

سرپرست فرمانداری شهرستان خواف خبرداد: آزمون مکاتبه‌ای دهیاران شهرستان خواف برگزار شد

سرپرست فرمانداری شهرستان خواف خبرداد: آزمون مکاتبه‌ای دهیاران شهرستان خواف برگزار شد

سرپرست فرمانداری شهرستان خواف  از برگزاری آزمون مکاتبه ای دهیاران شهرستان خبر داد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف؛ عبدالرضا سپهری  امروز در حاشیه برگزاری این آزمون گفت: هدف از برگزاری این دوره های غیرحضوری، ارتقای سطح دانش شغلی و علمی دهیاران، صرفه‌جویی در زمان و هزینه های آموزش و افزایش کیفیت خدمت رسانی

سرپرست فرمانداری شهرستان خواف  از برگزاری آزمون مکاتبه ای دهیاران شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف؛ عبدالرضا سپهری  امروز در حاشیه برگزاری این آزمون گفت: هدف از برگزاری این دوره های غیرحضوری، ارتقای سطح دانش شغلی و علمی دهیاران، صرفه‌جویی در زمان و هزینه های آموزش و افزایش کیفیت خدمت رسانی دهیاران در سطح روستاها است.
سرپرست فرمانداری خواف   تصریح کرد: این آزمون با هماهنگی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در سطح شهرستان و به طور همزمان در سطح استان خراسان رضوی به انجام رسید.
وی ابراز داشت: منابع آزمون در زمینه های مختلف کاری دهیاران از جمله وظایف و جایگاه قانونی شوراها و دهیاریها، قوانین و مقررات مالی دهیاریها، قوانین و مقررات ملی ساختمان و ساخت و ساز در روستا، مدیریت بحران درنواحی روستایی و مدیریت پسماند روستایی از متون 2 جلد کتاب مربوطه که در اختیار دهیاران قرار داده شده بود  طرح شده است.
سپهری در پایان با بیان اینکه این آزمون با همکاری دانشگاه پیام نور شهرستان برگزار شد ، خاطر نشان کرد: در نهایت 10 نفر برتر این آزمون برای شرکت در آزمون سراسری دهیاران کشور به مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور معرفی خواهند شد.
لازم به ذکر است شهرستان خواف دارای 81 روستای دارای دهیاری می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.