کد خبر : 1043
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1397 - 20:34

در دهگردشی مسئولان خواف: مشکلات ۳روستای بخش سنگان خواف مورد بررسی قرار گرفت

در دهگردشی مسئولان خواف: مشکلات ۳روستای بخش سنگان خواف مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش خواف نیوز در این دهگردشی که سرپرست فرمانداری ، نماینده مردم شهرستانهای خوف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان حضور داشتند، ضمن بازدید از روستاهای گوریاب، نیازآباد و مژن آباد ،  مشکلات این روستاها مورد بررسی قرار گرفت . عبدالرضا سپهری  طی سخنانی در جمع مردم

به گزارش خواف نیوز در این دهگردشی که سرپرست فرمانداری ، نماینده مردم شهرستانهای خوف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان حضور داشتند، ضمن بازدید از روستاهای گوریاب، نیازآباد و مژن آباد ،  مشکلات این روستاها مورد بررسی قرار گرفت .
عبدالرضا سپهری  طی سخنانی در جمع مردم اظهار کرد : دولت تدبیر و امید توجه خاصی به روستائیان داشته و دستگاههای مرتبط مکلف شدند به روستاها بعنوان کانون های اصلی تولید توجه ویژه ای داشته باشند.
وی با  اشاره به مهمترین پروژه ملی مبنی بر گازرسانی به روستاها تصریح کرد: خوشبختانه عملیات گاز رسانی به 31 روستا به طور همزمان در حال انجام است که چند روستای باقیمانده نیز در دستور کار مسئولان می باشد.
وی با قدردانی از استقرار نیروهای ارتش و پاسداری از مرز، امنیت امروز منطقه را مدیون حضور مرز نشینان و مسئولان نظامی و امنیتی برشمرد.
سپهری در ادامه خطاب به مسئولان افزود: قطعاً همه ما تابع قوانین هستیم و قابل احترام هستند ،  اما این هنر مدیران را می رساند که بتوانند مشکلات مردم را بررسی و در صدد رفع آنان برآیند.
محمود نگهبان نماینده مردم شهرستانهای خواف و رشتخوار نیز خاطر نشان کرد: معادن موظف شدند در مناطقی که باعث بروز خسارات در بخش های مختلف کشاورزی ، بهداشتی و عمرانی … شدند و همچنین شرکت هایی که صنایع آلایندگی دارند،  2 درصد ازدرآمد  فروش خود را به عنوان مالیات پرداخت نمایند.
معطل ماندن پروژه ی گاز رسانی به روستاها ،  آسفالت و بهسازی جاده های روستایی  و توسعه معابر و ورودی های روستاها ، لایروبی قنات روستا ، بیکاری جوانان ، مشکلات محیط زیستی و ریزگرد ها ، توسعه فضای آموزشی و تفکیک جنسیتی دانش آموزان ، واگذاری زمین ، تخریب مراتع ، نبود اورژانس 115 جاد ای ، تعطیلی مرکز بهداشتی و درمانی روستا ، کمبود خط ثابت و عدم آنتن دهی تلفن همراه و ایرانسل به خصوص در روستای مژن آباد   و امکانات وررزشی از مهمترین مشکلات مطرح شده توسط مردم این روستاها بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.