کد خبر : 1020
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1397 - 19:34

رئیس سازمان بسیج مهندسان صنعتی خراسان رضوی: کارهای مقدماتی برای نصب 65 پنل خورشیدی در خواف در حال انجام است.

رئیس سازمان بسیج مهندسان صنعتی خراسان رضوی: کارهای مقدماتی برای نصب 65 پنل خورشیدی در خواف در حال انجام است.

رئیس سازمان بسیج مهندسان صنعتی خراسان رضوی شناسایی، نصب و راه اندازی نیروگاههای کوچک خورشیدی خانگی را برای افراد کم برخوردار و حاشیه شهر از طرحهای مهم این سازمان ذکر و بیان کرد: 500 نقطه برای این طرح در سطح استان شناسایی شده است. به گزارش خواف نیوز به نقل ازایرنا داریوش بهبودی روز یکشنبه

رئیس سازمان بسیج مهندسان صنعتی خراسان رضوی شناسایی، نصب و راه اندازی نیروگاههای کوچک خورشیدی خانگی را برای افراد کم برخوردار و حاشیه شهر از طرحهای مهم این سازمان ذکر و بیان کرد: 500 نقطه برای این طرح در سطح استان شناسایی شده است.

به گزارش خواف نیوز به نقل ازایرنا داریوش بهبودی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نیمه نخست امسال 500 نقطه از خانه های افراد کم برخوردار و حاشیه شهر در نقاط مختلف استان شناسایی شده و هم اکنون کارهای مقدماتی برای نصب 65 پنل خورشیدی در خواف در حال انجام است.
وی هزینه نصب و راه اندازی هر پنل خورشیدی را 400 میلیون ریال اعلام و بیان کرد: همه کارهای مقدماتی، نصب، راه اندازی و همچنین آموزش، تعمیر و نگهداری این پنلها بر عهده بسیج مهندسان است.
رئیس سازمان بسیج مهندسان صنعتی خراسان رضوی ادامه داد: کاهش انگیزه مهاجرت ساکنان مناطق محروم به شهرها، کاهش مصرف سوخت فسیلی، ایجاد یک منبع مالی برای پوشش فاصله درآمد و هزینه ساکنان مناطق مشمول طرح، کمک به تامین برق شبکه سراسری و کمک به اقتصاد مقاومتی از جمله اهداف این طرح است.
وی گفت: رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و تسهیل در رفع موانع تولیدی از دیگر اقدامات سازمان بسیج مهندسان است که نیمه نخست امسال با عنوان ‘کلینیک صنعت’ انجام شد. در این طرح برای 200 واحد تولیدی پرونده تشکیل و به تناسب موضوع و مشکلات با هماهنگی ارگانها و سازمانهای مربوط اقداماتی انجام شد.
سازمان بسیج مهندسان صنعتی خراسان رضوی شش هزار عضو دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.