کد خبر : 901
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 - 19:48

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان خواف:بکوشیم وظایف خود را در برابر ایثار شهدا بشناسیم

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان خواف:بکوشیم وظایف خود را در برابر ایثار شهدا بشناسیم

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان خواف گفت: ما از قافله شهدا عقب مانده‌ایم باید بکوشیم تا به وظایف خود در قبال شهدا و خانواده آنان به درستی عمل کنیم. به گزارش خواف نیوز به نقل از  ایثار واحد خراسان رضوی، رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان خواف پنجشنبه پنجم مهر به مناسبت

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان خواف گفت: ما از قافله شهدا عقب مانده‌ایم باید بکوشیم تا به وظایف خود در قبال شهدا و خانواده آنان به درستی عمل کنیم.
به گزارش خواف نیوز به نقل از  ایثار واحد خراسان رضوی، رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان خواف پنجشنبه پنجم مهر به مناسبت هفته دفاع مقدس با خانواده‌های شهیدان مرتضی معتمدی، مهدی خاکباز و فیض‌محمد گلزاری ديدار و گفتگو كرد.
علی رمضانی در این دیدارها ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا گفت: دیدار با خانواده شهدا برای ما به مثابه تذکر و یادآوری است، حالا که ما از قافله شهدا عقب مانده‌ایم باید بکوشیم تا به وظایف خود در قبال شهدا و خانواده آنان به درستی عمل کنیم.
رمضانی ادامه داد: انقلاب اسلامی در این جغرافیا و با جمعیتی بالغ بر ۸۰ میلیون نفرکه مدافع آن هستند به تمام جهان صادر شد و در این راه فرزندان این آب و خاک جانشان را نثار کردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خواف نیز در این دیدارها با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا جزو شعائر اسلامی است، گفت: شهدا بهترین الگو برای مردم و مسئولان هستند، با وجود رزمندگان اسلام ما در جنگ به تمام معنا نابرابر ما احساس ضعف نمی‌کردیم، آنان دفاع از کیان و ارزش‌های جمهوری اسلامی هدفشان بود.
محمدعلی نطاق با ابراز تاسف از بروز حادثه تروریستی در شهر اهواز که منجر به شهادت و زخمی شدن برخی از مردم و نیروهای نظامی مستقر در محل رژه شد، گفت: آنانی که با این گونه اقدامات می‌خواهند تا به نظام و فرزندان این آب و خاک ضربه بزنند باید بدانند که کور خوانده‌اند و ملت و نیروهای مسلح با هوشیاری و اتحاد مقابل آنان می‌ایستد.
وي در ادامه بیان کرد: شهدا افراد مقدسی بودند که ما آنان را در زندگی خود الگو قرار می‌دهیم و می‌کوشیم تا در رفتارهای خود به مانند آنان برخورد کنیم.
شهیدان مرتضی معتمدی، مهدي خاكباز و فيض محمد گلزاري در سوم فروردین ماه سال ۱۳۳۵، نهم فروردین ۱۳۳۸ و يكم شهریور۱۳۵۲ چشم به جهان گشودند و در يكم اسفند ۱۳۶۰، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۶۲و و ۲۵ اردیبهشت ۱۳۷۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.
در پایان این مراسم باشکوه، با اهدای لوح تقدیر به خانواده‌های معظم شهدا، از زحمات آنان قدردانی گردید.
گفتني است شهرستان خواف 97 شهيد، 281 جانباز و 34 آزاده تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران كرده است.
انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.