کد خبر : 823
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 مهر 1397 - 3:38

همزمان با سراسر استان: نواخته شدن زنگ مهرحسینی،ایثارومقاومت در مدارس شهرستان خواف

همزمان با سراسر استان: نواخته شدن زنگ مهرحسینی،ایثارومقاومت در مدارس شهرستان خواف

زنگ مهر حسینی ، ایثار ومقاومت در دبیرستان نمونه دولتی مشکات به صدا درآمد. به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش خواف،همزمان با سراسر استان زنگ مهرحسینی،ایثارومقاومت با حضورنماینده مدیرکل و مسئولین شهرستانی در دبیرستان نمونه دولتی مشکات نواخته شد. احمد قادری مدیر آموزش وپرورش شهرستان خواف نیز ضمن عرض خیرمقدم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس 

زنگ مهر حسینی ، ایثار ومقاومت در دبیرستان نمونه دولتی مشکات به صدا درآمد.

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش خواف،همزمان با سراسر استان زنگ مهرحسینی،ایثارومقاومت با حضورنماینده مدیرکل و مسئولین شهرستانی در دبیرستان نمونه دولتی مشکات نواخته شد.

احمد قادری مدیر آموزش وپرورش شهرستان خواف نیز ضمن عرض خیرمقدم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس  آغاز سال تحصیلی را به همه دانش آموزان تبریک گفت و برای آنان آرزوی سربلندی و موفقیت در تمامی مراحل زندگی کرد.

قادری به بیان تعریفی از مدرسه زندگی پرداخت و افزود: مدرسه زندگی مدرسه ای است که درآن دانش آموزان علاوه بر خواندن و نوشتن مهارت هایی همچون مهارت های زندگی،مهارت خوب زیستن و خوب فعالیت کردن را به دانش آموزان می آموزد.

وی در ادامه گفت: ما در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش از مدرسه زندگی به عنوان مدرسه صالح یاد می کنیم که مدرسه صالح خود مدرسه است تمام بعدی؛ یعنی این مدرسه تمام نیازهای یک انسان و دانش آموز را برطرف کرده و دانش آموز را به حیات طیبه می رساند.

مدیر آموزش وپرورش خواف، رویکرد آموزش و پرورش این مدیریت را شعار امسال آموزش و پرورش استان مبنی بر » مدرسه زندگی،نشاط و پویایی، عدالت آموزشی » قلمداد نمود و افزود: ندای لبیک یا حسین را با آغاز مهر هم نوا ساختیم با این عزم که در کنار آموزش تخصص، مهارت، دانش و انتقال تربیت و ارزشهای اسلامی، مهارت های زندگی، تعامل با دیگران، دوست داشتن و مهربانی، جوانمردی و سایر خصایل انسانی را با  دانش آموزان ممزوج نماییم.

برترین مقام تعلیم و تربیت شهرستان در پایان مراسم از آینده سازان میهن اسلامی خواست که در فلسفه قیام عاشورا بیشتر تفکر کنند و  حکایت افتخار آفرینی رزمندگان دوران دفاع مقدس را به عنوان برترین دانش آموختگان مکتب عاشورا بخوانند تا از سطر سطر آن، درس رشادت و آزادگی فراگیرند.

قابل ذکر است همزمان با بازگشایی مدارس،31 هزار دانش آموز در شهرستان خواف، سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

3800 نوآموز پیش دبستانی و دبستانی این شهرستان دیروز با برگزاری جشن غنچه‌ها و شکوفه‌های حسینی آغاز سال تحصیلی جدید را جشن گرفتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.