کد خبر : 705
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 شهریور 1397 - 12:14

كشف 75 راس دام قاچاق در جاده خواف-تایباد

كشف 75 راس دام قاچاق در جاده خواف-تایباد

به گزارش خواف نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس  فرمانده انتظامی شهرستان تايباد از کشف 75 راس گوسفند قاچاق در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ “علي اكبر قرباني” در تشريح اين خبر گفت: ماموران پاسگاه انتظامي كرات اين فرماندهي حین كنترل خودروهاي عبوري محور خواف به تايباد به

به گزارش خواف نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس  فرمانده انتظامی شهرستان تايباد از کشف 75 راس گوسفند قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ “علي اكبر قرباني” در تشريح اين خبر گفت: ماموران پاسگاه انتظامي كرات اين فرماندهي حین كنترل خودروهاي عبوري محور خواف به تايباد به 2 دستگاه وانت مزدا و نيسان حامل دام زنده مشكوك و این خودروها را به منظور بررسي بيشتر متوقف كردند.

وي افزود: ماموران پس از بررسی مدارك رانندگان در بازرسي از این خودروها، 75 راس گوسفند زنده قاچاق و فاقد هرگونه مجوز بهداشتي و حمل را كشف كردند .

سرهنگ قرباني با بيان اينکه کارشناسان ارزش احشام کشف شده را 850 میلیون ریال برآورد کرده اند، اظهار داشت: 2 فرد متخلف با تشکيل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تايباد در پایان از شهروندان خواست با توجه به بیماری های مشترک بین انسان و دام، هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق دام را با مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع رسانی کنند تا علاوه بر مبارزه با قاچاق، با دعوت از کارشناسان اداره دامپزشکی از سلامت دام ها اطمینان حاصل شود.#

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.