کد خبر : 702
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 20 شهریور 1397 - 19:11

جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان خواف برگزار شد

جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان خواف برگزار شد

جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان  خواف صبح امروز به ریاست سرپرست فرمانداری این شهرستان درمحل فرمانداری برگزار شد. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری؛ عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان درجلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان برضرورت فرهنگ سازی برای استفاده از تولیدات داخلی و

جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان  خواف صبح امروز به ریاست سرپرست فرمانداری این شهرستان درمحل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری؛ عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان درجلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان برضرورت فرهنگ سازی برای استفاده از تولیدات داخلی و جلوگیری از قاچاق کالا تاکید نمود.
سپهری  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری شعارسال تصریح کرد: کلیه اعضای کمیسیون بایستی با بررسی موانع تولید داخلی و با همکاری و تعامل با سایر دستگاهای ذی ربط از تولید کنندگان داخلی حمایت و نظارت خود را در این زمینه بیشتر نمایند .
وی افزود: یکی از مهمترین مولفه های ارتقاء تولید ملی ، کیفیت بیشتر کالاهای ایرانی،  محدود کردن و حذف کالای قاچاق و سوق دادن جامعه به سمت مصرف تولیدات داخلی است.
این مقام عالی در ادامه با اشاره به تفاوت قیمت برخی از کالاها در داخل و خارج از کشور به ویزه کالاهای یارانه دار منجمله سوخت بر ضرورت نظارت بیشتر و جلوگیری از خروج این کالاها از کشور تاکید نمود.
سپهری مکاتبات کمیسیون استان ، نظارت بر خرید و فروش و نقل و انتقال پیاز زعفران ، کود شیمیایی و همچنین کالاهای سلامت محور را از اولویت های اساسی کمیسیون شهرستان عنوان کرد .
سرپرست فرمانداری شهرستان ضمن قدردانی از نیروهای نظامی ، انتظامی ، امنیتی و مرزبانی، نظارت بر مرز و ورود و خروج افراد و کالاها را بسیار دقیق و مناسب ارزیابی نمود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.