کد خبر : 556
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 شهریور 1397 - 4:50

در آستانه هفته دفاع مقدس؛ رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) برگزار می‌شود

در آستانه هفته دفاع مقدس؛ رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) برگزار می‌شود

جلسه هماهنگی رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسوالله(ص)  با حضور مسئول امور اداری و اجرایی فرمانداری شهرستان ، روحانیون و ائمه جمعه تشیع و تسنن ،فرمانده سپاه ناحیه شهرستان و جمعی از روسای ادارات در سالن فرمانداری خواف  برگزار شد. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ عبدالرضا

جلسه هماهنگی رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسوالله(ص)  با حضور مسئول امور اداری و اجرایی فرمانداری شهرستان ، روحانیون و ائمه جمعه تشیع و تسنن ،فرمانده سپاه ناحیه شهرستان و جمعی از روسای ادارات در سالن فرمانداری خواف  برگزار شد.
به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ عبدالرضا سپهری در جلسه کمیته پشتیبانی رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی که با حضور مسئولان در محل فرمانداری خواف برگزار شد ، خاطر نشان کرد: برگزاری این رزمایش و به نمایش گزاشتن اقتدار نظام جمهوری اسلامی ، می تواند در استحکام  پیوند بین مردم و مسئولین نشان دادن  وفاداری به آرمانهای انقلاب ، تقویت روحیه و کمک به رفع مشکلات اقتصادی  نقشی اساسی ایفا نماید.
وی همکاری بخشداران در خصوص اعزام نیروهای بسیجی بخش وآزاد سازی نیروهای بسیجی توسط مدیران دستگاههای اجرایی را نیز خواستار شد.
مسئول امور اداری و اجرایی فرمانداری با تاکید بر همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی برای برگزاری هر چه بهتر رزمایش تصریح کرد: انتظار می رود دستگاههای خدمات رسان نیز برای برگزاری این رزمایش حداکثر تعامل و همکاری را داشته باشند.
سرهنگ نطاق فرمانده سپاه ناحیه خواف نیز از به بهره برداری رسیدن 61 پروژه در هفته دفاع مقدی خبر داد و خاطر نشان کرد: این رزمایش در مورخ 19 و 20 شهریور ماه توسط 7 گردان کوثر و بیت المقدس و 24 گردان پایگاه محور عاشورا و الزهرا(س) برگزار می گردد .
فرمانده سپاه خواف هدف از برگزاری این  رزمایش را ارتقاء توان و آمادگی رزم گردان بسیج٬ ایجاد امید و نشاط برای نیروهای وفادار و انقلابی و نشان دادن اقتدار بسیج و ایجاد یاس و ناامیدی برای دشمنان عنوان کرد
وی با بیان توزیع 6 هزار بسته آموزشی در سطح روستاهای محروم شهرستان به دانش آموزان ،  محرومیت زدایی در دهستان آباد کیبر ، لایروبی 7 رشته از قتوات ، بیابان زدایی ، مرمت 8 خانه عالم و 5 مسجد را از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس سال جاری برشمرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.