کد خبر : 453
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 شهریور 1397 - 13:51

مدیر مرکز خدمات خراسان رضوی در همایش ممتازین تحصیلی شهرستان خواف: ایران اسلامی، الگوی ۴۰ ساله وحدت است / علمای سنی و شیعه در خط مقدم جبهه وحدت

مدیر مرکز خدمات خراسان رضوی در همایش ممتازین تحصیلی شهرستان خواف: ایران اسلامی، الگوی ۴۰ ساله وحدت است / علمای سنی و شیعه در خط مقدم جبهه وحدت

حجت الاسلام والمسلمین حائری گفت: ما در زمینه وحدت الگویی برای تمام جهان هستیم و تجربه 40 ساله انقلاب اسلامی این مسئله را نشان می‌دهد ، علمای سنی و شیعه در خط مقدم این جبهه یعنی جبهه وحدت قرار دارید تا توطئه‌های دشمنان را خنثی کنید. به گزارش  خواف نیوز به نقل از روابط عمومی

حجت الاسلام والمسلمین حائری گفت: ما در زمینه وحدت الگویی برای تمام جهان هستیم و تجربه 40 ساله انقلاب اسلامی این مسئله را نشان می‌دهد ، علمای سنی و شیعه در خط مقدم این جبهه یعنی جبهه وحدت قرار دارید تا توطئه‌های دشمنان را خنثی کنید.

به گزارش  خواف نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز خدمات حوزه علمیه استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین حائری، در همایش تجلیل از همسر و فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب شهرستان خواف، گفت: ما امت واحده‌ هستیم تا برای جهانیان الگو باشیم، به ویژه در شرایط امروز که دشمن برای ضربه به اسلام، قرآن و مکتب توحید از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کرده است. دشمن می‌داند که از قرآن ضربه می‌خورد چون کتاب هدایت و بیداری بشر است لذا می‌خواهند آن را تضعیف کنند و نام مبارک پیامبر (ص) را از دل‌های مردم بزدایند.
وی تصریح کرد: ما در زمینه وحدت الگویی برای تمام جهان هستیم و تجربه 40 ساله انقلاب اسلامی این مسئله را نشان می‌دهد ، شما در خط مقدم این جبهه یعنی جبهه وحدت قرار دارید تا توطئه‌های دشمن را خنثی کنید.
حجت‌الاسلام والمسلمین حائری خطاب به والدین بیان کرد: موفقیت فرزندان، مدیون زحمات شماست و دانش آموزان باید قدردان این مسئله باشند.
وی خاطرنشان کرد: علوم حوزه چه شیعه و چه سنی مرز ندارد، در فرهنگ حوزه فارغ‌التحصیلی وجود ندارد حتی عالم 82 ساله به دنبال علم و دانش است و این افتخار ماست، لذا تا می‌توانید به دنبال دانش‌افزایی باشید که ارزش انسان به علم است و تمام حقایق هستی بر مدار علم می‌چرخد.
مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان با اشاره به هجمه همه جانبه دشمنان علیه اسلام، اظهار کرد: وقتی امت اسلام در برابر دشمنانی قرار می‌گیرد که کمر همت به نابودی اسلام بسته‌اند، امت مسلمان نمی‌تواند در برابر ظلم ظالم و قلدری قلدر ساکت بنشیند.
وی متذکر شد: امروز ما در صحنه جهاد اعتقادی، علمی و فرهنگی قرار داریم، خطر شبکه‌های ماهواره‌ای، شبهات اینترنتی و فساد اخلاقی همه ما را تهدید می‌کند، فرزندان ما نیز در معرض این خطرات هستند بنابراین ما باید با تقویت اعتقادات فرزندان خود، سدی قوی در برابر آن‌ها ایجاد کنیم.
شایان ذکر است، این همایش با حضور 700 نفر از دانش آموزان ممتاز تحصیلی شهرستان خواف و والدین آن‌ها برگزار شد و اجرای جنگ شادی، سخنرانی امام‌جمعه شهرستان خواف و مدیر مرکز خدمات استان و اهدای بسته فرهنگی به دانش آموزان ازجمله برنامه‌های این همایش بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.