کد خبر : 374
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 30 مرداد 1397 - 19:13

ناظمی مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه:صنعت فولاد کمک می کند تا منطقه خواف تا 15 سال آینده منطقه ای کاملا توسعه یافته شود

ناظمی مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه:صنعت فولاد کمک می کند تا منطقه خواف تا 15 سال آینده منطقه ای کاملا توسعه یافته شود

به گزارش خواف نیوز محمد ناظمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با بیان این که صنعت فولاد جزو زیربنایی‌ترین صنایع کشورها است، اظهار داشت: اگر به رتبه‌بندی تولید کنندگان فولاد نگاه کنید قدرتمندترین اقتصادهای جهان، قدرتمندترین تولیدکنندگان فولاد نیز هستند. مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان ادامه داد: چین، ژاپن، کره، هند، اتحادیه اروپا

به گزارش خواف نیوز محمد ناظمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با بیان این که صنعت فولاد جزو زیربنایی‌ترین صنایع کشورها است، اظهار داشت: اگر به رتبه‌بندی تولید کنندگان فولاد نگاه کنید قدرتمندترین اقتصادهای جهان، قدرتمندترین تولیدکنندگان فولاد نیز هستند.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان ادامه داد: چین، ژاپن، کره، هند، اتحادیه اروپا و برزیل بزرگ‌ترین تولید کنندگان فولاد جهان است که جزو اقتصادهای برتر جهان نیز هستند.

وی با اشاره به این که سال گذشته ایران دارای رتبه سیزدهم در تولید فولاد جهان بود بیان کرد: فولاد مبارکه اصفهان مجموعه بزرگ و هولدینگ تولیدی فولاد است؛ مانزدیک به 60 شرکت زیرمجموعه ما فعالیت می کنند.

ناظمی عنوان کرد: فولاد هرمزگان یکی از زیرمجموعه های است که 1.5 میلیون تن فولاد تولید می‌کند.

وی ضمن اعلام اینکه ما در خراسان رضوی و شهرستان خواف بزرگترین گندله سازی را ایجاد کردیم گفت: منطقه خواف منطقه قابل توسعه ای و دارای مردم شریفی می باشد که برایشان لازم است زیرساخت های لازم ایجاد شود.

وی توسعه این منطقه را دارای سیاست های خاص و دقیق داسنت و افزود: این صنعت کمک می کند تا 15 سال آینده منطقه کاملا توسعه یافته شود.

وی توسعه این منطقه را داری استراتژی برای کشور ایران خواند و تصریح کرد: با توجه به نزدیکی این منطقه به کشور افغانستان می توانیم منطقه را همراه با توسعه و ارتقاء امنیت دهیم چرا که توسعه امنیت را به خود به ارمغان می آورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.