کد خبر : 371
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 30 مرداد 1397 - 19:06

همزمان با آغاز هفته دولت: ۷۳ طرح در خواف به بهره برداری می رسد

همزمان با آغاز هفته دولت:  ۷۳ طرح در خواف به بهره برداری می رسد

فرماندار خواف گفت: در هفته دولت در شهرستان خواف  73طرح مختلف مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ محمد رضا پهلوان نژاد فرماندار خواف با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به عنوان نمادهای زهد و

فرماندار خواف گفت: در هفته دولت در شهرستان خواف  73طرح مختلف مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد.
به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ محمد رضا پهلوان نژاد فرماندار خواف با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به عنوان نمادهای زهد و تقوا و خدمت به مردم، اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته علی الخصوص دولت تدبیر و امید خدمات زیادی در شهرستان انجام داده اند که باید برای مردم تبیین و گزارش شود.
پهلوان نژاد ، هفته دولت را فرصت خوبی برای اطلاع رسانی خدمات نظام و دولت دانست و از مدیران ادارات و نهادهای مختلف شهرستان  خواست تا در ایام هفته دولت و دهه ولایت و امامت با استفاده از ظرفیت های مختلف این خدمات را اطلاع رسانی نمایند.
وی از بهره برداری 73 طرح با هزینه 243 میلیارد و 417 میلیون ریال طی هفته دولت در این شهرستان خبر داد و افزود: این طرحها بیشتر در حوزه های زیربنایی ، عمران و توسعه شهری و روستایی ، بهداشت و درمان ، آبرسانی به شهرها و روستاها ، کشاورزی ، اشتغالزایی و حمایت از تامین مسکن برای اقشار آسیب پذیر می باشد.
نماینده عالی دولت در شهرستان خواف خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی شفاف خدمات انجام شده برای مردم علاوه بر تقویت امید در مردم، صمیمیت و اعتماد آنان را نیز با مسئولان و نظام تقویت می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.