کد خبر : 318
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 مرداد 1397 - 12:06

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی : خواف شهرستانی متفاوت و کار در آموزش و پرورش خواف، به دلایل مذهبی و قومیتی ظرافت های خاص خودش را دارد

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی : خواف شهرستانی متفاوت و کار در آموزش و پرورش خواف، به دلایل مذهبی و قومیتی ظرافت های خاص خودش را دارد

به گزارش خواف نیوز طی مراسمی تکریم ” حسن امیری” مدیر سابق اداره آموزش وپرورش شهرستان خواف و معارفه ” احمد قادری” مدیرجدید این اداره ظهر سه شنبه 23مردادماه 1397 در محل نمازخانه این اداره برگزار شد. ظهر روز سه شنبه مورخ 97/5/23 مراسم تکریم و معارفه مدیران آموزش و پرورش خواف با حضورنماینده محترم

به گزارش خواف نیوز طی مراسمی تکریم ” حسن امیری” مدیر سابق اداره آموزش وپرورش شهرستان خواف و معارفه ” احمد قادری” مدیرجدید این اداره ظهر سه شنبه 23مردادماه 1397 در محل نمازخانه این اداره برگزار شد.

ظهر روز سه شنبه مورخ 97/5/23 مراسم تکریم و معارفه مدیران آموزش و پرورش خواف با حضورنماینده محترم مردم شهرستان های خواف ورشتخوار،فرماندارشهرستان،روسای ادارات قطب شهید بروسنی ومیهمانان استانی در محل نمازخانه این مدیریت برگزار شد.

مصطفی اسدی معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در رابطه با ویژگی های مدیریت باب سخن گشود و در ادامه خواف  را شهرستانی متفاوت عنوان کرد و افزود: کار در آموزش و پرورش خواف، به دلایل مذهبی و قومیتی ظرافت های خاص خودش را دارد.

در ادامه احمد قادری مدیر جدید آموزش وپرورش خواف ضمن تقدیر و خیرمقدم خدمت تمامی مسئولین و حاضرین درجلسه، به پتانسیل و ظرفیت های آموزش وپرورش شهرستان خواف اعم از کسب تبه های برتر کنکور سراسری و رتبه های برتر کشوری و استانی در جشنواره های مختلف تاکید کرد و گفت: ما باید با تلاش و پشتکار دنباله روی این توفیقات در شهرستان بوده و بتوانیم مانند سابق پرچم شهرستان را در زمینه های مختلف علمی و پژوهشی به اهتزار درآوریم.

قادری در پایان مراسم از زحمات ارزشمند حسن امیری در دوران مدیریت ایشان در شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است قادری مدیر جدید اداره آموزش وپرورش شهرستان خواف فعالیت به عنوان مدیریت آموزشگاه شهید بخشی چاه زول، مسئول امورمالی سازمان دانش آموزی،معاون کانون فرهنگی تربیتی شهید کاظمیان و مسئول نمایندگی آموزش وپرورش بخش سنگان را در کارنامه خود دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.