کد خبر : 252
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مرداد 1397 - 11:20

مدیر عامل شرکت همیاران شمال شرق: بیش از ۲۰۰۰ فرصت شغلی در شهر‌های خواف و سنگان ایجاد می‌شود

مدیر عامل شرکت همیاران شمال شرق: بیش از ۲۰۰۰ فرصت شغلی در شهر‌های خواف و سنگان ایجاد می‌شود

مدیرعامل شرکت همیاران شمال شرق سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: بیش از ۲۰۰۰ فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم برای مردم شهر‌های خواف و سنگان با احداث شهرک حمل و نقل در این شهرستان ایجادخواهد شد.  به گزارش خواف نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ؛علی یوسفیان مدیرعامل شرکت همیاران شمال شرق با

مدیرعامل شرکت همیاران شمال شرق سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: بیش از ۲۰۰۰ فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم برای مردم شهر‌های خواف و سنگان با احداث شهرک حمل و نقل در این شهرستان ایجادخواهد شد.

بیش از 2000 فرصت شغلی در شهر‌های خواف و سنگان ایجاد می‌شود به گزارش خواف نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ؛علی یوسفیان مدیرعامل شرکت همیاران شمال شرق با اشاره به پیشرفت چشمگیر فاز یک شهرک حمل و نقل خواف، گفت: شرکت همیاران شمال شرق به عنوان یکی از واحد‌های سازمان همیاری چندین سال است در جهت کمک به شهرداری‌های استان، مطابق اساس نامه خود در زمینه خدمات بازرگانی، حمل و نقل، توسعه اقتصادی و کارگزاری خدمات تامین نیروی انسانی فعالیت می‌کند.

وی تصریح کرد: اهداف اصلی احداث شهرک حمل و نقل خواف، کاهش روند مهاجرت و حاشیه نشینی در شهر‌های بزرگ، جلوگیری از خروج ظرفیت‌های انسانی و استعداد‌های بومی، مقابله با دلالی‌های بارنامه و آسیب‌های زیست محیطی ایجاد شده بدلیل پراکندگی شرکت‌های حمل و نقل منطقه، می‌باشد.

یوسفیان گفت: بر همین اساس، اقدامات اولیه عمرانی برای احداث این شهرک حمل و نقل در زمینی به مساحت حدود 45 هکتار در 45 کیلومتری شهر خواف با جدیت زیادی در یکسال اخیر توسط شرکت همیاران شمال شرق در حال انجام است و تاکنون قطعه بندی ها، تعیین مشاعات و همچنین تکمیل احداث 15 ساختمان از مجموعه شرکت‌ها انجام شده و خیابان کشی این مجموعه آماده آسفالت ریزی است.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی و قطعه بندی‌های انجام شده، شرایط لازم برای استقرار 74 شرکت حمل نقل در این شهرک فراهم می‌شود که با درنظرگرفتن مراکز فرهنگی، رفاهی، اقامتی، رستوران و … می‌توان ادعا کرد که بیش از 2 هزار فرصت شغلی به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای جوانان توانمند شهر‌های خواف و سنگان ایجاد خواهد شد.

مدیر عامل شرکت همیاران شمال شرق سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: علاوه بر ظرفیت‌های اشتغال زایی، احداث این شهرک حمل و نقل باعث می‌شود از پراکندگی شرکت‌های حمل و نقل در بیابانها، رانت، زمین خواری و دلالی و معضلات اقتصادی و اجتماعی بعدی جلوگیری شود.

یوسفیان به اشاره به اقدامات شرکت همیاران شمال شرق در زمینه کمک به هوشمندسازی شهر مشهد افزود: در این حوزه نیز با قبول کارگزاری جمع آوری اطلاعات املاک و منازل مسکونی منطقه 9 مشهد به عنوان پایلوت دولت الکترونیک در مشهد تمهیدات خوبی اندیشیده شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.