کد خبر : 197
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 10:12

پیام تبریک امام جمعه شهرستان خواف به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک امام جمعه شهرستان خواف به مناسبت روز خبرنگار

بسم الله الرحمن الرحیم ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ   خبرنگاری به‌راستی، تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌شناسی است. خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویش هستند چون همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فکری و فرهنگی هر جامعه مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی آنهاست. جایگاه خبرنگاران و دیگر فعالان عرصه رسانه در جامعه

بسم الله الرحمن الرحیم

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

 

خبرنگاری به‌راستی، تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌شناسی است. خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویش هستند چون همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فکری و فرهنگی هر جامعه مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی آنهاست.

جایگاه خبرنگاران و دیگر فعالان عرصه رسانه در جامعه امروز جهانی که فناوری اطلاعات و ارتباطات بنیان جوامع بشری را تحت سیطره خود قرار داده است بیش از هر زمان دیگری معنا پیدا می‌کند.

 ۱۷ مردادماه ، روز خبرنگار که وجه تسمیه آن شهادت شهید صارمی، خبرنگار خستگی‌ناپذیر عرصه اطلاع‌رسانی و خبر است سرانجام نانوشته‌ای برای عرصه خطیر فرهنگی رقم زده است که مسئولیت‌های حقوقی و شرعی و حرفه‌ای را در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی منعکس می‌کند.

در همین راستا ، از تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران عزیز شهرستان خواف ، به ویژه خبرنگاران بخش فرهنگی رسانه ها و خبرنگاران وحدت آفرین، که در انعکاس اخبار شهرستان و انتشار مطالب فرهنگی و وحدت آفرینی ، سعی و تلاش و کوشش فراوان داشتند، کمال تقدیر و تشکر را دارم  و از درگاه خداوند متعال آرزوی توفیقات روز افزون برای این  عزیزان را خواستارم.

امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و مؤید باشید.

 

سید ذبیح اله شمسیان
امام جمعه شهرستان خواف

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.