کد خبر : 123
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مرداد 1397 - 9:35

فرماندار ورئیس شورای آموزش وپرورش خواف عنوان کرد: توسعه مدارس و مراکز غیردولتی می تواند بخش اعظمی از مشکلات کمبود نیروی انسانی را جبران نماید

فرماندار ورئیس شورای آموزش وپرورش خواف عنوان کرد: توسعه مدارس و مراکز غیردولتی می تواند بخش اعظمی از مشکلات کمبود نیروی انسانی را جبران نماید

به گزارش خواف نیوز پنجمین جلسه شورای آموزش وپرورش با هدف برنامه ریزی جهت توسعه سنواتی و  سازماندهی عوامل آموزشی در سال تحصیلی 98-97 به ریاست پهلوان نژاد فرماندار شهرستان و با حضور  مدیرآموزش و پرورش، امام جمعه شهرستان، بخشداران و روسای ادارات و نهادها در محل اداره آموزش و پرورش خواف برگزارشد. فرماندار و

به گزارش خواف نیوز پنجمین جلسه شورای آموزش وپرورش با هدف برنامه ریزی جهت توسعه سنواتی و  سازماندهی عوامل آموزشی در سال تحصیلی 98-97 به ریاست پهلوان نژاد فرماندار شهرستان و با حضور  مدیرآموزش و پرورش، امام جمعه شهرستان، بخشداران و روسای ادارات و نهادها در محل اداره آموزش و پرورش خواف برگزارشد.
فرماندار و رئیس شورای آموزش وپرورش در خصوص کاهش نرم و حذف کلاس های برخی مدارس تصریح کرد: این دستورالعمل وزارتی بوده و تصمیم شورای آموزش وپرورش استان یا شهرستان نیست ، آموزش و پرورش، مجری و اجراکننده این دستورالعمل می باشد.
محمدرضا پهلوان نژاد به اطلاع رسانی درست برافکارعمومی مردم جهت حذف و کاهش نرم برخی کلاس ها تاکید کرد و گفت: درهربخش یا روستا جلسات متعددی با حضوراعضای شورای اسلامی روستا ،معتمدین محل ونمایندگانی از آموزش و پرورش جهت تشریح و بیان مشکلات نیروی انسانی و حذف برخی کلاس ها برگزارگردد تا بدین وسیله بتوانیم برخی از نارضایتی های احتمالی مردم را کاهش دهیم.
پهلوان نژاد افزود: برای پیشرفت و ترقی دانش آموز لازم است والدین برای دانش آموزان خود جهت اهمیت دادن به امر تعلیم و تربیت و داشتن آینده مناسب هزینه کنند.
رئیس شورای آموزش وپرورش در ادامه خاطرنشان کرد: ما درصددیم بخشی از این کمبودها را از روش های مختلف مانند خرید نیروی خدمات،دادن اضافه کاری و استمرار بازنشستگان جبران کنیم.
پهلوان نژاد بر توسعه مدارس و مراکز غیردولتی تاکید کرد و گفت: توسعه این مدارس می تواند بخشی از مشکلات کمبود نیروی انسانی را جبران کرده و هم سبب  تقویت امر تعلیم و تربیت دانش آموزان گردد.
در ادامه جلسه حسن امیری مدیر آموزش و پرورش خواف از کمبودهای مقاطع تحصیلی در سال جاری خبرداد و گفت:در مقطع ابتدایی ما با کمبود127نیرو ،متوسطه اول43،متوسطه دوم و فنی حرفه ای 56 و حوزه پرورشی 45نیروی فرهنگی  مواجه می باشیم.
امیری افزود:امسال در راستای جبران کمبودهای نیروی انسانی و کمک به امر تعلیم و تربیت با تغییر سمت نیروهای خدمات،دادن اضافه کار به همکاران مقطع متوسطه و فنی حرفه ای در قالب هم پوشانی موافقت نموده ایم.
این مسئول در ادامه تصریح کرد: شهرستان خواف، جز شهرستان هایی است که با کمبود نیروی خانم در مدارس دخترانه مواجه بوده و امیدواریم بتوانیم در قالب اضافه کار این کمبودها را پوشش دهیم.
در پایان جلسه امیری با توجه به این نکته که کاهش نرم و حذف کلاس ها در برخی مناطق ممکن است باعث به وجود آمدن طبعات اجتماعی زیادی شود از فرماندار و سایر مسئولین ادارات برای کاهش این طبعات و نارضایتی ها درخواست یاری نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.