کد خبر : 86
تاریخ انتشار : جمعه 5 مرداد 1397 - 4:15

راه آهن ایران – افغانستان با عنوان مسیر ریلی خواف- هرات تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌ رسد

راه آهن ایران – افغانستان با عنوان مسیر ریلی خواف- هرات تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌ رسد

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنای حمل و نقل کشور گفت: راه آهن ایران – افغانستان با عنوان مسیر ریلی خواف – هرات تا پایان امسال بهره برداری می شود. به گزارش خواف نیوز به نقل از اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، خیراله خادمی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنای حمل و نقل کشور گفت: راه آهن ایران – افغانستان با عنوان مسیر ریلی خواف – هرات تا پایان امسال بهره برداری می شود.

راه آهن ایران - افغانستان امسال بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خواف نیوز به نقل از اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، خیراله خادمی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران خرم آباد با بیان اینکه امسال در بخش ریلی 391 کیلومتر مسیر جدید افتتاح می شود افزود: راه آهن سه مرکز استان گیلان، آذربایجان غربی و مسیر جدید آذربایجان شرقی به بستان آباد سالجاری بهره برداری خواهد شد.
وی اظهار داشت: در مجموع برای ساخت این میزان راه آهن جدید 70 هزار میلیارد ریال هزینه شده است.
وی همچنین تصریح کرد: بهره برداری از 280 کیلومتر آزادراه نیز از برنامه های امسال است که با توجه به مشکلات مالی و تامین قیر، تحقق این مهم منطقی نیست.
معاون وزیر راه و شهرسازی مجموع اعتبار 280 کیلومتر طرح آزادراهی در دست ساخت کشور را 60 هزار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این میزان مسیر جدید تا 6 ماهه اول سال 98 زیر بار ترافیک قرار می گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.