کد خبر : 6880
تاریخ انتشار : جمعه 1 اردیبهشت 1402 - 12:20

برگزاری نمایشگاه بزرگ قرآنی در خواف با اجرای ۳۰۰ مراسم جزءخوانی

برگزاری نمایشگاه بزرگ قرآنی در خواف با اجرای ۳۰۰ مراسم جزءخوانی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خواف از برگزاری نمایشگاه بزرگ قرآنی در این شهرستان خبر داد و گفت: همچنین بیش از ۳۰۰ مراسم جزء خوانی در سطح شهرستان برگزار شد. به گزارش خواف نیوز ، حجت‌الاسلام محمد زنگنه با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان برنامه جزءخوانی قرآن کریم بصورت مستمر و ویژه در سطح

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خواف از برگزاری نمایشگاه بزرگ قرآنی در این شهرستان خبر داد و گفت: همچنین بیش از ۳۰۰ مراسم جزء خوانی در سطح شهرستان برگزار شد.

به گزارش خواف نیوز ، حجت‌الاسلام محمد زنگنه با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان برنامه جزءخوانی قرآن کریم بصورت مستمر و ویژه در سطح شهرستان خواف برگزار شد، اظهار کرد: در ماه مبارک در این شهرستان بیش از ۳۰۰ مراسم جزءخوانی قرآن کریم برپا شد و هر مسجد، یک محفل انس با قرآن را برگزار کرد.

وی افزود: همکاری بسیار خوبی با اداره آموزش و پرورش در ماه رمضان داشتیم و تفاهم‌نامه همکاری به تصویب رسید که بر این اساس محافل انس با قرآن را در شهرها و روستاهای شهرستان خواف برگزار کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خواف ادامه داد: بر اساس این تفاهم‌نامه در تمام شهرهای شهرستان و روستاهای بزرگ که بیش از پنج روستا و شش شهر می‌شود، محافل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

زنگنه با بیان اینکه ۱۰ محفل انس با قرآن با حضور دانش آموزان در این شهرستان برگزار شده است، عنوان کرد: یکی از برنامه‌های بسیار مهم شهرستان در ماه مبارک رمضان که با همکاری و مساعدت آموزش و پرورش اجرا شد، بحث جشن تکلیف دختران و پسران بود که با حضور چشمگیر دانش آموزان در تمام شهرها اجرا شد.

وی خاطر نشان کرد: نمایشگاه بزرگ قرآنی در ماه رمضان از ولادت امام حسن مجتبی (ع) افتتاح و تا بیستم این ماه مبارک برگزار شد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 5 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.