کد خبر : 6870
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 فروردین 1402 - 20:31

حوزه کشاورزی و دامپروری در خواف و رشتخوار تقویت شود

حوزه کشاورزی و دامپروری در خواف و رشتخوار تقویت شود

احمدپور: نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات حوزه کشاورزی و دامپروری در خواف و رشتخوار گفت: متاسفانه به دلیل کمبود آب بسیاری از ظرفیت های کشاورزی و دامپروری از بین رفته که لازم است برای رفع این مشکل، تدابیری جدی با قابلیت عملیاتی شدن اتخاذ شود. به گزارش

احمدپور:

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات حوزه کشاورزی و دامپروری در خواف و رشتخوار گفت: متاسفانه به دلیل کمبود آب بسیاری از ظرفیت های کشاورزی و دامپروری از بین رفته که لازم است برای رفع این مشکل، تدابیری جدی با قابلیت عملیاتی شدن اتخاذ شود.

به گزارش خواف نیوز به نقل از خانه ملت اکبر احمدپور ، با اشاره به مشکلات حوزه کشاورزی و دامپروری در خواف و رشتخوار گفت: متاسفانه به دلیل کمبود آب بسیاری از ظرفیت های کشاورزی و دامپروری از بین رفته که لازم است برای رفع این مشکل، تدابیری جدی با قابلیت عملیاتی شدن اتخاذ شود.

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مهم ترین راه تامین معیشت مردم در روستاها از طریق کشاورزی و دامپروری به دست آمده و با توجه به مشکلاتی که در حوزه آب وجود دارد، مشکلات بسیاری را به کشاورزان و دامپروران خواف و رشتخوار وارد کرده و شرایط را برای روستاییان سخت کرده است.

وی افزود: البته کشت زعفران می تواند بسیاری از مشکلات از قبیل کمبود آب و خشکسالی را برای کشاورزان کاهش داده و برای آنها امید بخش باشد؛ لذا لازم است که به صنایع تبدیلی و فرآوری توجه شود تا درآمد کشاورزان از طریق کشت زعفران افزایش یابد.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس یادآور شد: مردم خواف و رشتخوار در محرومیت بسر می برند؛ لذا لازم است که دولت برای بالا بردن سطح زندگی محرومان اقدامات لازم را انجام داده و حوزه کشاورزی و دامپروری را در خواف و رشتخوار تقویت کند./

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 11 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.