کد خبر : 6806
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اسفند 1401 - 14:21

تصادفات جاده‌ای خواف رشد ۳۳ درصدی داشت

تصادفات جاده‌ای خواف رشد ۳۳ درصدی داشت

 رئیس پلیس‌ راه خواف اظهار کرد: تصادفات جاده‌ای خواف امسال نسبت به سال قبل رشد ۳۳ درصدی داشته است. به گزارش خواف نیوز سرگرد حسن محمدی خاطرنشان کرد: متاسفانه امسال در محور جاده‌ای خواف به قائن، شاهد بیشترین تصادفات بودیم. وی افزود: طرح نوروزی پلیس‌ راه خواف از ۲۴ اسفند ماه با بهره‌گیری از ۹

 رئیس پلیس‌ راه خواف اظهار کرد: تصادفات جاده‌ای خواف امسال نسبت به سال قبل رشد ۳۳ درصدی داشته است.

به گزارش خواف نیوز سرگرد حسن محمدی خاطرنشان کرد: متاسفانه امسال در محور جاده‌ای خواف به قائن، شاهد بیشترین تصادفات بودیم.

وی افزود: طرح نوروزی پلیس‌ راه خواف از ۲۴ اسفند ماه با بهره‌گیری از ۹ دستگاه خودروی پلیس‌ راه و تعدادی خودرو از فرمانداری، اداره راهداری، اورژانس و هلال‌ احمر شهرستان شروع شد تا شاهد یک انضباط ترافیکی در سطح محورهای مواصلاتی این حوزه استحفاظی باشیم.

رئیس پلیس‌ راه خواف عنوان کرد: برای اینکه در طرح نوروزی که تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ادامه دارد، شاهد یک عیدانه بدون حادثه ترافیکی باشیم، هشدارها و نکات لازم به رانندگان ناوگان خودروهای مسافری از قبیل سواری‌های کرایه‌ای، اتوبوس و مینی‌بوس و… داده شد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه اکثر جاده‌های محدوده استحفاظی این پلیس‌راه ۲ طرفه است، اکثر تصادف‌های محورهای مواصلاتی ناشی از انحراف و تجاوز به سمت چپ، عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و یا خواب‌آلودگی و یا سایر عوامل حواس‌پرتی است.

محمدی گفت: با توجه به اینکه تصادفات محورهای جاده‌ای خواف افزایش چشمگیر ۳۳ درصدی داشته، تلاش می‌شود با نشست‌هایی که با رانندگان خودروهای مسافربری، اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های مسافری و شرکت‌ها و رانندگان باری و باربری برگزار می‌شود، سوانح رانندگی کاهش یابد.

وی بدون اشاره به تعداد فوتی‌ها و سهم جاده و کیفیت فنی خودرو در سوانح رانندگی خواف ابراز امیدواری کرد؛ با پیگیری و تلاش مضاعف مأموران پلیس‌ راه، مأموران حوزه راهداری و رفع نواقص نقاط حادثه‌خیز، حوادث رانندگی در سطح محورهای مواصلاتی خواف کاسته شود.

این شهرستان ۸۸۲ کیلومتر راه مواصلاتی دارد که چهار نقطه آن شامل پل رجکو، برآباد، تقاطع سنگان و سه‌راهی بیاس‌آباد جزو نقاط حادثه‌خیز هستند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.