کد خبر : 6797
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اسفند 1401 - 18:43

آسیب دیدن مأموران و خسارت به خودروی آتش‌نشانی در چهارشنبه‌سوری خواف

آسیب دیدن مأموران و خسارت به خودروی آتش‌نشانی در چهارشنبه‌سوری خواف

مأمور کشیک آتش‌نشانی خواف از آسیب رسیدن به مأموران و خودروی آتش‌نشانی این شهرستان در چهارشنبه‌سوری آخر سال خبر داد. مهدی عطایی در گفت و گو با ایسنا گفت: همزمان با فرا رسیدن شب چهارشنبه‌سوری تمامی نیروها در آماده‌باش کامل بودند، به طوری که شب گذشته۷۰ مورد اطفای حریق در شهر خواف داشتیم. وی با

مأمور کشیک آتش‌نشانی خواف از آسیب رسیدن به مأموران و خودروی آتش‌نشانی این شهرستان در چهارشنبه‌سوری آخر سال خبر داد.

مهدی عطایی در گفت و گو با ایسنا گفت: همزمان با فرا رسیدن شب چهارشنبه‌سوری تمامی نیروها در آماده‌باش کامل بودند، به طوری که شب گذشته۷۰ مورد اطفای حریق در شهر خواف داشتیم.

وی با اشاره به آسیب دیدن خودروی آتش‌نشانی و مأموران آتش‌نشان در شهر خواف گفت: به دلیل انفجار شیء آتش‌زا خودروی آتش‌نشانی دچار آسیب شد.

این مأمور آتش‌نشان همچنین از آسیب‌دیدگی دو مأمور آتش‌نشانی در جریان عملیات اطفای حریق خبر داد و افزود: مأموران برای معاینه پزشکی و درمان به اورژانس بیمارستان ۲۲ بهمن اعزام شدند.

بر اساس آنچه اعلام شد؛ دو آتش‌نشان به نام‌های الیاس جهاندار و یحیی سرخوش براثر پرتاب ترقه به داخل خودروی آتش‌نشانی از ناحیه صورت و گردن مصدوم شدند.

شهردار سلامی نیز در خصوص حوادث چهارشنبه‌سوری در این شهر به ایسنا گفت: شب گذشته فقط ۵ مورد اطفای حریق در شهر سلامی داشتیم.

اسماعیل‌نژاد علت کاهش قابل توجه عملیات اطفای حریق امسال نسبت به چهارشنبه آخر سال پارسال گفت: خوشبختانه شب گذشته مراسم جشن عروسی در این شهر برگزار شد و اغلب جوانان در آن مراسم حضور داشتند.

شهردار شهر قاسم‌آباد هم به ایسنا گفت: از ساعت ۱۷ تا ۲۳ و ۳۰ دقیقه شب گذشته، ۱۹ تماس با آتش‌نشانی گرفته شده که ۱۴ مورد اطفای حریق، یک مورد امدادرسانی به تصادف دو خودرو و ۴ مورد پاک‌سازی محل اطفای حریق انجام شده است.

حمید کهنسال افزود: در سانحه برخورد دو خودرو در محدوده شهر قاسم‌آباد اعضای یک خانواده مصدوم شدند که آتش‌نشانی برای نجات برخی از آن‌ها وارد عمل شد.

شهر سده آتش‌نشانی ندارد

شهردار شهر سده نیز با بیان اینکه این شهر آتش‌نشانی ندارد و اگر هم درخواست اطفای حریق شود باید با بیل و خاک خاموش کنیم، افزود: درخواست تأسیس آتش‌نشانی در این شهر را بارها داده‌ایم ولی تاکنون پاسخی نگرفته‌ایم.

قربانعلی اسداللهی گفت: این شهر ۵۰۰۰ نفری نیاز مبرم به واحد آتش‌نشانی دارد، شهریور امسال در بروز آتش‌سوزی در یک گاوداری، مردم با بیل و خاک و با همیاری تانکر آبی که برای ساخت‌وساز یک ساختمانی در حال استفاده بود آتش را خاموش کردند.

بر اساس گفته غلام نبی مسکین از مأموران آتش‌نشانی نشتیفان، در این شهر یک مورد عملیات اطفای حریق صورت گرفته است.

ناصر جلالی مأمور آتش‌نشانی شهر سنگان هم از اطفای ۳۲ مورد حریق در شب چهارشنبه‌سوری خبر داد که عمده آن ناشی از آتش زدن لاستیک‌های فرسوده و اغلب بر روی آسفالت معابر بود.

شهر خواف بالغ‌بر ۴۷ هزار نفر جمعیت دارد و این شهرستان ۶ شهر تابعه خواف، سلامی، نشتیفان، سنگان، قاسم‌آباد و سده دارد. شهر نشتیفان نیز در ۱۷ کیلومتری جنوب غربی و شهر سنگان در ۲۵ کیلومتری جنوب شرق شهر خواف مرکز این شهرستان واقع هستند.

شهر سلامی هم از شهرهای تابعه شهرستان خواف است که با بیش از ۶۰۰۰ نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری شمال شهر خواف قرار دارد. شهر قاسم‌آباد در فاصله ۶۵ کیلومتری جنوب غربی شهر خواف مرکز این شهرستان واقع است. شهر سده با بیش از ۵۰۰۰ نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری شمال شرق شهر خواف است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.