کد خبر : 6586
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 دی 1401 - 19:08

تخصیص ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار از معادن سنگان خواف برای پروژه‌های زیربنایی

تخصیص ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار از معادن سنگان خواف برای پروژه‌های زیربنایی

فرماندار خواف گفت: برای اجرای پروژه‌های زیربنایی و زیرساختی در جهت جبران بخشی از خسارات وارده معادن به شهرستان خواف، بودجه قانونی ۷۰۰ میلیارد ریالی تخصیص یافت.  مهدی عباسپور اظهار داشت: قانون برگشت مبلغ 15 درصد حقوق دولتی برای اولین بار بخشی از آن به شهرستان جهت انجام پروژه‌هایی که برنامه‌ریزی شده و اجرا و عملیاتی خواهد

فرماندار خواف گفت: برای اجرای پروژه‌های زیربنایی و زیرساختی در جهت جبران بخشی از خسارات وارده معادن به شهرستان خواف، بودجه قانونی ۷۰۰ میلیارد ریالی تخصیص یافت.

 مهدی عباسپور اظهار داشت: قانون برگشت مبلغ 15 درصد حقوق دولتی برای اولین بار بخشی از آن به شهرستان جهت انجام پروژه‌هایی که برنامه‌ریزی شده و اجرا و عملیاتی خواهد شد.

وی ادامه داد: تمرکز هزینه در پروژه‌های زیرساختی شهرستان خواف خواهد بود که در حوزه‌هایی همچون راه، کشاورزی، آب شرب، فرهنگ و انرژی انجام می‌شود.

عباسپور خاطرنشان‌کرد: قنوات آسیب‌دیده روستایی از محل یک درصد جریمه بند 5 مبلغ 25 میلیارد ریال اختصاص یافته است که با برنامه‌ریزی در این خصوص ترمیم می‌شوند.فرماندار خواف عنوان‌کرد: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم با نگاه خدمت صادقانه و جهادی با رویکرد حل مشکلات مردم و معضلات جامعه گام‌های اساسی برداشته است.

منبع: تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.