کد خبر : 6516
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 آذر 1401 - 20:14

آموزش و پرورش خواف به ۹۰ کلاس درس نیاز دارد

آموزش و پرورش خواف به ۹۰ کلاس درس نیاز دارد

روح اله غلام پور سدهی در حاشیه بهره‌برداری از دبستان ۶ کلاسه شهید مرادی خاطرنشان کرد: طرح ساخت دبستان روستای نصرآباد شهرستان خواف با هزینه ۵۵ میلیارد ریالی به بهره‌برداری رسید. به گزارش خواف نیوز به نقل از ایسنا وی با بیان اینکه طرح ساخت مدرسه ۶ کلاسه شهید حسن مرادی روستای نصرآباد از شهریور

روح اله غلام پور سدهی در حاشیه بهره‌برداری از دبستان ۶ کلاسه شهید مرادی خاطرنشان کرد: طرح ساخت دبستان روستای نصرآباد شهرستان خواف با هزینه ۵۵ میلیارد ریالی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خواف نیوز به نقل از ایسنا وی با بیان اینکه طرح ساخت مدرسه ۶ کلاسه شهید حسن مرادی روستای نصرآباد از شهریور ۱۴۰۰ آغاز شد، اظهار کرد: با بهره‌برداری از این طرح آموزشی، آموزش و پرورش خواف همچنان به بیش از ۹۰ کلاس درس جدید نیاز دارد.

مدیر آموزش و پرورش خواف افزود: این مدرسه به صورت ۱۰۰ در صد خیرساز ساخته شد به طوری که ۲۶۰۰ مترمربع زمین آن توسط همسر شهید حسن مرادی به آموزش و پرورش اهدا شد و شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال آن را ساخت.

وی اعلام کرد: این دبستان در زمینی به مساحت ۲۶۰۰ مترمربع ساخته شد که ۳۵۷ متر مربع آن ساختمان آموزشی است و ۲۲۰۰ مترمربع محوطه و ۲۰۰ متر حصار کشی دارد.

غلام پور سدهی گفت: تجهیزات آموزشی این مدرسه نیز از سوی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی تأمین شد.

وی یادآور شد: هرچند با مشارکت نیکوکاران خیراندیش، برخی نیاز فضاهای آموزشی آموزش و پرورش در مناطق خواف برطرف شده اما برای رفع کامل به فضاهای جدید آموزشی، نیازمند تداوم همکاری خیرین مدرسه‌ساز هستیم.

بیش از ۳۰ هزار دانش‌آموز در حدود ۳۵۰ مدرسه با آموزش حدود۴۰۰۰ معلم مشغول به تحصیل هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.