کد خبر : 6272
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 فروردین 1401 - 19:52

فرماندار خواف:وضعیت کرونا در خواف آبی است

فرماندار خواف:وضعیت کرونا در خواف آبی است

فرماندار خواف گفت: تزریق دوز سوم گامی مهم در پیشگیری از ورود به پیک جدید کرونا است. مهدی عباسپور در جلسه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای پیشگیری از ورود به پیک جدید کرونا همیت زیادی دارد و  ساده‌انگاری دستورها می‌تواند منجر به تغییر رنگ شهرستان از آبی به زرد شود. فرماندار

فرماندار خواف گفت: تزریق دوز سوم گامی مهم در پیشگیری از ورود به پیک جدید کرونا است.

مهدی عباسپور در جلسه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای پیشگیری از ورود به پیک جدید کرونا همیت زیادی دارد و  ساده‌انگاری دستورها می‌تواند منجر به تغییر رنگ شهرستان از آبی به زرد شود.

فرماندار خواف گفت: تزریق دوز سوم واکسن کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گامی موثر در پیشگیری از ورود به موج‌های احتمالی بعدی کرونا است، خوشبختانه با بازگشایی مدارس ٩٨ درصد از فرهنگیان دوز دوم را تزریق کردند بایستی با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه، مردم را برای تزریق دوز سوم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشویق کنیم.

او گفت: با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان هستیم باید تیم نظارتی بر روند وضعیت نانوایان و رستوران‌ها میدانی‌تر عمل کند و با متخلفینی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند برخورد قانونی شود.

منبع: پرتال فرمانداری خواف

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.