کد خبر : 6263
تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردین 1401 - 20:01

فرماندار خواف: اعتبار۴۰۰ میلیارد تومانی سفر رئیس جمهور به شهرستان خواف اختصاص یافت

فرماندار خواف: اعتبار۴۰۰ میلیارد تومانی سفر رئیس جمهور به شهرستان خواف اختصاص یافت

فرماندار شهرستان از اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به پروژه‌های شهرستان خواف اختصاص یافت. به گزارش خواف نیوز مهدی عباسپور اظهارداشت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده، اعتباری بالغ بر 400 میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت برای اجرای پروژه‌های زیربنایی به شهرستان خواف اختصاص یافت. وی

فرماندار شهرستان از اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به پروژه‌های شهرستان خواف اختصاص یافت.

به گزارش خواف نیوز مهدی عباسپور اظهارداشت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده، اعتباری بالغ بر 400 میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت برای اجرای پروژه‌های زیربنایی به شهرستان خواف اختصاص یافت.

وی ادامه داد: با توجه به مطالبات به حق مردم شریف شهرستان  خواف مبنی بر تسریع در اجرای پروژه دوبانده شدن محور  سنگان – خواف – تربت حیدریه و رایزنی انجام شده در مجموعه نمایندگی عالی دولت در شهرستان و  نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  از محل اعتبارات سفر هیئت دولت به استان  مبلغ 250 میلیارد تومان برای اجرای این پروژه مهم در نظر گرفته شده است.

عباسپور دیگر اعتبارات تخصیص یافته به شهرستان را در حوزه‌های کشاورزی، عمران و توسعه روستایی، اجرای طرح‌های بیابان‌زدایی، بهسازی و روکش آسفالت محورهای اصلی و فرعی شهرستان، رفع نقاط حادثه‌خیز، حذف مدارس کانکسی، اجرای پروژه‌های آبخیزداری و توسعه آموزش‌های فنی حرفه‌ای در شهرستان عنوان کرد و گفت: امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات شاهد رشد، شکوفایی و توسعه هر چه بیشتر شهرستان مرزی خواف باشیم.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.