کد خبر : 6231
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 فروردین 1401 - 19:24

اختصاص دو سالن مسافری به سازمان قطار خواف/طبس_تهران

اختصاص دو سالن مسافری به سازمان قطار خواف/طبس_تهران

مدیرکل راه آهن شرق از اختصاص دو سالن مسافری دیگر به سازمان قطار خواف/طبس _تهران در سال جدید خبر داد. شرقی گفت: با پیگیری‌های انجام شده برای افزایش سهمیه‌های اداره کل راه آهن شرق از قطار‌های مسافری، دو سالن مسافری چهار تخته با ظرفیت هر سالن ۴۰ مسافر و در مجموع ۸۰ تخت در تعطیلات نوروزی آماده

مدیرکل راه آهن شرق از اختصاص دو سالن مسافری دیگر به سازمان قطار خواف/طبس _تهران در سال جدید خبر داد.

شرقی گفت: با پیگیری‌های انجام شده برای افزایش سهمیه‌های اداره کل راه آهن شرق از قطار‌های مسافری، دو سالن مسافری چهار تخته با ظرفیت هر سالن ۴۰ مسافر و در مجموع ۸۰ تخت در تعطیلات نوروزی آماده سرویس دهی به مسافرین در طبس، خواف و کلیه شهرستان‌های طول مسیر از جمله بشرویه، عشق آباد، بجستان، فردوس، سرایان و تربت حیدریه هستند.

او گفت: با افزوده شدن این تعداد هم اکنون قطار طبس – تهران و خواف – تهران با سازمان پنج سالن مسافری شش تخته به ظرفیت ۳۰۰ تخت و سه سالن چهار تخته به ظرفیت ۱۲۰ تخت و در مجموع کل قطار ۴۲۰ تخت به صورت حرکت هر چهار روز یک بار از طبس و هر چهار روز یک بار از خواف به مردم منطقه شرق کشور سرویس دهی می‌ کند.

شرقی گفت: امیدواریم با استقبال همشهریان این سهمیه‌های اختصاصی تداوم داشته باشد و با برطرف شدن محدودیت‌های فنی شاهد افزایش تعداد قطار‌های مسافری در این منطقه باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.