کد خبر : 6123
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 آذر 1400 - 17:45

دکتر علیرضا امین رضایی به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان خواف منصوب شد

دکتر علیرضا امین رضایی به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان خواف منصوب شد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حکمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان و رئیس مجتمع آموزش عالی شهرستان خواف را منصوب کرد. به گزارش خواف نیوز، دکتر محمد علی کیانی در این حکم دکتر علیرضا امین رضایی را به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان و رئیس مجتمع آموزش عالی شهرستان خواف منصوب  نموده است. پاسخگویی شایسته

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حکمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان و رئیس مجتمع آموزش عالی شهرستان خواف را منصوب کرد.

به گزارش خواف نیوز، دکتر محمد علی کیانی در این حکم دکتر علیرضا امین رضایی را به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان و رئیس مجتمع آموزش عالی شهرستان خواف منصوب  نموده است.

پاسخگویی شایسته به نیازها وخواسته های مردم شریف شهرستان درحوزه سلامت، ارتقاء برنامه های جاری حوزه سلامت به منظور تحقق عدالت در سلامت، هماهنگی لازم با معاونین و مدیران دانشگاه، تعامل مثبت و سازنده با مسئولین شهرستان و تقویت هماهنگی های برون بخشی،صیانت و ارتقاء منابع انسانی، فیزیکی و مالی شبکه، نگاه سلامت محور با اولویت پیشگیری و پایش، ارزیابی و ارزشیابی برنامه ها، استقرار پرونده الکترونیک شهروندان و اجرای نظام ارجاع الکترونیک، اجرای دقیق و مستمر برنامه های مقابله با بیماری کرونا (رهگیری، پیگیری و…) و نظارت بر رعایت پروتکلهای بهداشتی و  اجرای فعال برنامه واکسیناسیون عمومی بر علیه بیماری کرونا از جمله مواردی است که در این حکم به آن تاکید شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 14 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.