کد خبر : 5832
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهریور 1400 - 16:28

100درصد گلزار شهدای شهرستان خواف بازسازی شد

100درصد گلزار شهدای شهرستان خواف بازسازی شد

رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان خواف گفت: این شهرستان 34 گلزار شهدا که 110 مزاز شهید را در خود جای داده است به صورت 100صدرصد باز سازی و بهسازی شده است. به گزارش خواف نیوز به نقل از ایثار واحد خراسان رضوی، مسلم سالاری چهارشنبه 10 شهریور با اعلام این خبر گفت: مزار شهدا

رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان خواف گفت: این شهرستان 34 گلزار شهدا که 110 مزاز شهید را در خود جای داده است به صورت 100صدرصد باز سازی و بهسازی شده است.

به گزارش خواف نیوز به نقل از ایثار واحد خراسان رضوی، مسلم سالاری چهارشنبه 10 شهریور با اعلام این خبر گفت: مزار شهدا با گذشت زمان، و شرایط جوی تخریب می‌شود، که نیازمند بازسازی و بهسازی است.
 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خواف افزود: این شهرستان 110 مزار شهید و 34 گلزار شهدا دارد، که برخی از گلزار ها تک مزاری و برخی دیگر چند مزار شهید را در خود جای داده است.
وی تاکید کرد: با همکاری فرمانداران، بخشداران، دهیاران، شرکت توسعه فراگیر سناباد سنگان و بنیاد شهید و امورایثارگران بهسازی و باز سازی شده است.
وی افزود: دوشنبه هشتم شهریور ماه سال جاری، همزمان با آخرین روز از هفته دولت اخرین پروژه عمرانی بهسازی مزار شهدای «حسن کارگر» و «غلامسرور طاهری» طی مراسمی با حضور مسئولان برگزار شد.
سالاری تاکید کرد: گلزار مطهر شهدا جایگاه ابدی و بخصوص محلی برای انتقال فرهنگ ناب ایثار و شهادت به نسل آینده این مرزو بوم می‌باشد.
در پایان این اختتامیه مسولان با عطر افشانی و غبارروبی مزار این دو شهید با آرمان های امام راحل و شهیدان تجدید میثاق کردند.
شهیدان والامقام «حسن کارگر» و «غلامسرور طاهری» در یکم شهریور 1355 و 23 بهمن 1351 در شهر سلامی و روستای نصرآباد چشم به جهان گشودند و در یکم آذر 1395 در سراوان و یکم  اسفند 1372 در سردشت به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.
انتهای پیام/  




حجت الله سالاری خبرنگار ایثار رضوی در شهرستان خواف

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.