کد خبر : 5559
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1400 - 16:58

صدای شهروند

صدای شهروند

1⃣🎤 شهرداری محترم روی سطل های زباله حاشیه خیابانها درب نصب کند و هرهفته یکبار آنها را شستشو دهد هم خیلی کثیف هستند و هم اطراف آن پر از حشرات است !!!2⃣🎤 خواستم از مسئولین خواف سوال کنم چه سرگرمی و تفریحی برای جوانان مهیا کرده اند؟؟؟ پارک ، مکان مطالعه ، ایجاد ورزشهای گروهی

1⃣🎤 شهرداری محترم روی سطل های زباله حاشیه خیابانها درب نصب کند و هرهفته یکبار آنها را شستشو دهد هم خیلی کثیف هستند و هم اطراف آن پر از حشرات است !!!
2⃣🎤 خواستم از مسئولین خواف سوال کنم چه سرگرمی و تفریحی برای جوانان مهیا کرده اند؟؟؟ پارک ، مکان مطالعه ، ایجاد ورزشهای گروهی ، باشگاه های ورزشی ، سالن های مسابقات و……
اداره ورزش و جوانان و شهرداری پاسخ بدهد ؟؟؟

3⃣🎤 خرابی پمپ های گاز CNG در خواف شده نوبتی واقعا چرا این مشکل خرابی همیشگی شده ؟؟؟؟ کل شهرستان مگر چند پمپ گاز دارد که اینقدر بی مسئولیتی موجب کلافه شدن مردم شده است. آقای فرماندار ، شهردار پیگیر باشید!!!

4⃣🎤 نقش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شناساندن دانشمندان و تاریخ کهن خواف در طول سال چقدر است چون هیچگونه برنامه ای تاکنون ما ندیده ایم !! آیا فقط میراث فرهنگی وظیفه دارد؟؟؟
5⃣🎤 از واحد آتش نشانی خواف که واقعا خودشان را در کمترین زمان ممکن در صحنه آتش سوزی خودرو سمند رساندند تقدیر و تشکر میکنیم . جمعی از اهالی خواف

6⃣🎤 از شهرداری خواف درخواست میشود با همکاری نیروی انتظامی بحث امنیت و آرامش در پارک وحدت که شبها خانواده ها استراحت میکنند را پیگیر باشد اصلا واحدی بنام حراست پارک ندارد که هیچ کس سر نمی زند!!!

7⃣🎤 بنظرم اگر شهردار و همکارانشان فکر میکنند شهر بزرگ شده و دردهای شهر زیاد هست و نمی رسند همه را انجام دهند چند محله ای کنند و هر منطقه یک شهردار داشته باشد واقعا تن زخمی خواف از وصله گذشته و عفونت کرده است یک خیابان سالم خود شهردار نام ببرد؟؟؟ چرا شهردار میز پاسخگویی ندارد ؟؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.