کد خبر : 5548
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1400 - 5:25

فرماندار خواف: نان با کیفیت از مهمترین حقوق شهروندان است

فرماندار خواف: نان با کیفیت از مهمترین حقوق شهروندان است

حسین سنجرانی فرماندار خواف گفت: پخت نان با کیفیت از مهمترین حقوق شهروندان است که همه باید در راستای احترام به این حق تمام تلاش خود را به کار بگیریم.به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف؛ جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان به ریاست حسین سنجرانی فرماندار و اعضای کارگروه در محل سالن جلسات فرمانداری

حسین سنجرانی فرماندار خواف گفت: پخت نان با کیفیت از مهمترین حقوق شهروندان است که همه باید در راستای احترام به این حق تمام تلاش خود را به کار بگیریم.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف؛ جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان به ریاست حسین سنجرانی فرماندار و اعضای کارگروه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
سنجرانی در این جلسه  با بیان اینکه  بررسی و نظارت مداوم بر نانوایی ها باید  در دستور کار اعضای کار گروه قرار گیرد افزود: تلاش در جهت ارتقاء کیفیت نان تولیدی باید ازاولویت های مهم کارگروه آرد و نان این شهرستان درجهت رضایتمندی شهروندان باشد.
فرماندار خواف تصریح کرد: اتحادیه نانوایان باید برابر دستورالعمل ها و  با هماهنگی اداره صمت  در صورت لزوم نسبت به به تغییر ساعات کار نانوایی ها اقدام نماید.
سنجرانی با تاکید بر اینکه صدور مجوز های نانوائی اعم از یارانه ای ، نیمه یارانه ای و آزاد  فقط باید با موافقت کارگروه آرد و نان صورت پذیرد گفت: بررسی و نظارت مداوم بر عملکرد نانوایی ها باید مورد توجه قرار گیرد و اگر واحدی از خبازی ها عملکرد مناسب داشت باید تشویق شود و اگر غیر از این بود قطعا باید برخورد لازم صورت گیرد.
فرماندار خواف اعلام کرد: با توجه به اینکه سامانه صدور پروانه نانوایی به صورت آرد آزاد، باز شده است متقاضیان می توانند  به اداره صمت و اتحادیه نانوایی ها جهت پیگیری مراجعه نمایند.
رئیس کارگروه آرد و نام شهرستان خواف رعایت اصول بهداشتی در شرایط شیوع کرونا در نانوایی ها را بسیار مهم تلقی نمود و از اداره صمت ، تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت و درمان خواست با بازدیدهای مستمر با متخلفین در این حوزه به شدت برخورد نمایند.


 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.