کد خبر : 3914
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 تیر 1398 - 14:41

بازدید وزیر راه و شهرسازی از راه آهن خواف-هرات و اتصال دوغارون به شبکه ریلی

بازدید وزیر راه و شهرسازی از راه آهن خواف-هرات و اتصال دوغارون به شبکه ریلی

بازدید از پروژه های وزارت راه و شهرسازی در استان، آغاز عملیات اجرایی تعدادی از پروژه های راهسازی و بازدید از پروژه های راه آهن خواف-هرات و اتصال دوغارون به شبکه ریلی از جمله برنامه های این سفر 2 روزه است. به گزارش خواف نیوز عصر امروز وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت

بازدید از پروژه های وزارت راه و شهرسازی در استان، آغاز عملیات اجرایی تعدادی از پروژه های راهسازی و بازدید از پروژه های راه آهن خواف-هرات و اتصال دوغارون به شبکه ریلی از جمله برنامه های این سفر 2 روزه است.

به گزارش خواف نیوز عصر امروز وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه به استان خراسان رضوی سفر کردند. بازدید از پروژه های وزارت راه و شهرسازی در استان، آغاز عملیات اجرایی تعدادی از پروژه های راهسازی و بازدید از پروژه های راه آهن خواف-هرات و اتصال دوغارون به شبکه ریلی از جمله برنامه های این سفر 2 روزه است.ب راه آهن خواف-هرات به طول 139کیلومتر با هدف اتصال کشور افغانستان از طریق شبکه ریلی جمهوری اسلامی ایران به آب‌های آزاد- حمل و ترانزیت بار و کالا به کشور افغانستان و در ادامه به کشورهای شرقی آسیا در دستور کار قرار گرفته است.

این خط ریلی در بخش ایران راه آهن سنگان- تربت حیدریه در نزدیکی ایستگاه خواف شروع و در امتداد شمال غربی به جنوب شرقی ادامه می‌یابد. مسیر این راه آهن جاده تایباد-خواف و جاده معدن سنگان را به صورت زیرگذر قطع می کند. ریل پس از عبور از ارتفاعات خواجه انجیر  در کیلومتر 55 در مجاورت نوار مرزی قرارگرفته و در نهایت به مرز شمتیغ می‌رسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.