کد خبر : 2762
تاریخ انتشار : شنبه 25 اسفند 1397 - 7:10

حجت الاسلام شمسیان امام جمعه خواف: استاندار خراسان رضوی هر چه زودتر فرماندار خواف را مشخص کند

حجت الاسلام شمسیان امام جمعه خواف: استاندار خراسان رضوی هر چه زودتر فرماندار خواف را مشخص کند

امام جمعه خواف در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: نشست‌هایی با استاندار خراسان رضوی جناب رزم حسینی داشته‌ایم و از ایشان خواسته بودیم که تکلیف فرماندار خواف را مشخص کنند و قولی که داده بودند اینکه تا پایان سال همه فرمانداران شهرستان‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند را مشخص خواهند کرد که متاسفانه هنوز

امام جمعه خواف در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: نشست‌هایی با استاندار خراسان رضوی جناب رزم حسینی داشته‌ایم و از ایشان خواسته بودیم که تکلیف فرماندار خواف را مشخص کنند و قولی که داده بودند اینکه تا پایان سال همه فرمانداران شهرستان‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند را مشخص خواهند کرد که متاسفانه هنوز این قول عملی نشده است.

حجت‌السلام سید ذبیح‌الله شمسیان افزود: از استاندار می‌خواهیم در این چند روز باقی مانده تا پایان سال به قولی که داده‌اند عمل کنند و شهرستان را از بلاتکلیفی خارج کنند تا مردم بیشتر از این متضرر نشوند و امیدواریم اوایل سال جدید کارها را با فرماندار جدید دنبال کنیم.

وی یادآور شد: ثروتمندان در روزهای پایانی سال با کمک به محرومین که کلید بهشت و لذت بخش‌ترین عمل انسانی است کار نیک انجام دهند.

امام جمعه خواف متذکر شد: در این راستا کاسبان با انصاف نیز باید میدان‌دار شوند و گوی سبقت را از گران فروشان بگیرند و این موضوع نیز مهم است که ارزان‌فروشی نباید منجر به کم‌فروشی شود و مردم را فریب دهند.

شمسیان عنوان کرد: اعطای بالاترین نشان کشور به سردار قاسم سلیمانی به معنای پیروزی جبهه مقاومت در برابر دشمنان داخلی و بیرونی است و از سوی دیگر نکته پیروزمندانه برای ایران استقبال جدی و رسمی از رئیس جمهور است در حالی که مقامات آمریکایی مجبور هستند بدون اطلاع و آگاهی و بدون استقبال رسمی به عراق سفر کنند، بنابراین این امر نشان می‌دهد که در میدان مقاومت توانسته‌ایم دشمن را وادار به عقب‌نشینی کنیم.

وی به انتصاب حجت‌السلام رئیسی به ریاست قوه قضائیه نیز اشاره کرد و افزود: انتظار می‌رود بر اساس طرح پیشنهادی تحول قوه قضاییه و توصیه‌های هشت‌گانه مقام معظم رهبری در این راستا گامی مؤثر برداشته شده تا عدالت قربانی مصلحت نشود و ملت عدالت را با برخورد قاطع و بدون تعارف با دانه درشت‌های مفاسد اقتصادی به عینه ببینند.

منبع: فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.