کد خبر : 2573
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 16 اسفند 1397 - 11:01

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خواف تشریح کرد: حفاظت و ایمن سازی راه ها، اولویت کاری در شهرستان خواف است

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خواف تشریح کرد:   حفاظت و ایمن سازی راه ها، اولویت کاری در شهرستان خواف است

​سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خواف در تشریح اقدامات انجام شده در سه ماهه آخر سال جاری حفظ، ایمن سازی و نگهداری راههای حوزه شهرستان را مهمترین اولویت کاری این اداره عنوان کرد. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای

​سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خواف در تشریح اقدامات انجام شده در سه ماهه آخر سال جاری حفظ، ایمن سازی و نگهداری راههای حوزه شهرستان را مهمترین اولویت کاری این اداره عنوان کرد.
به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان رضوی، سعید محمودزاده گفت: راه های شهرستان به دلیل عبور بارهای بسیار سنگین ترافیکی و نیز بارش های فصلی و وزش بادهای موسمی دستخوش تغییراتی از قبیل اضمحلال سطح آسفالت، از بین رفتن علائم عمودی و افقی حاشیه راه و خط کشی می گردد که همواره راهداران این اداره نسبت به تعمیر، مرمت و بازسازی و لکه گیری سطح راه را جزء وظایف لاینفک خویش دانسته و در مرتفع نمودن آن در اسرع وقت و به طور شبانه روزی اقدام می نمایند.
محمودزاده درارتباط با عملیات راهداری انجام شده در زمستان سال جاری گفت: با حدود بیست دستگاه ماشین آلات سبک و نیمه سنگین و سنگین و مصرف بیش از 200 تن شن و نمک، 1500کیلومتر ـ باند عملیات برفروبی توسط نیروهای راهداری انجام گرفته است.
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خواف درتشریح یکی دیگر از وظایف این اداره در نگهداری از راهها گفت: 100 کیلومتر عملیات لکه گیری و 10 کیلومتر عملیات ماسه آسفالت گرم در راههای برون شهری این شهرستان در طول ماههای گذشته با هزینه 500 میلیارد ریال انجام گرفت.
وی در توضیح سایر اقدامات انجام شده در حوزه ایمنی راه افزود: اجرای خط کشی هاشور، نصب رفلکتور و سرعت کاه، کف نوشته های ایمن سازی مدارس حاشیه راه در محور خواف ـ رشتخوار و خواف ـ تایباد، نصب 1550 شاخه گاردریل، شستشوی 2500 علائم پس از هر بار بارش از دیگر اقدامات انجام شده این اداره در سه ماهه پایانی سال می باشد.
وی در اشاره به اقدامات گرفته در حوزه حمل و نقل اظهار کرد: 21 شرکت حمل و نقل در سطح حوزه استحفاظی این اداره مشغول به سرویس دهی با ناوگان سنگین برون شهری هستند که برای کاهش تخلف در این حوزه، کنترل حواله بارنامه ها از طریق سامانه و به صورت مکانیزه انجام می شود.
محمودزاده در پایان گفت: بازدید های دوره ای به صورت ماهانه از شرکتهای حمل و نقل جهت به حداقل رساندن تخلف شرکتها از دیگر اقدامات این اداره در حوزه حمل و نقل است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.