کد خبر : 2550
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 اسفند 1397 - 9:17

100 کیلومتر عملیات لکه گیری با ماسه آسفالت گرم در راههای شهرستان خواف با هزینه 5 میلیارد ریال

100 کیلومتر عملیات لکه گیری با ماسه آسفالت گرم در راههای شهرستان خواف با هزینه 5 میلیارد ریال

​سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خواف از اتمام 100 کیلومتر عملیات لکه گیری با ماسه آسفالت گرم در راههای برون شهری این شهرستان در طول سه ماه گذشته با هزینه 5 میلیارد ریال خبر داد. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و

​سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خواف از اتمام 100 کیلومتر عملیات لکه گیری با ماسه آسفالت گرم در راههای برون شهری این شهرستان در طول سه ماه گذشته با هزینه 5 میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان رضوی، سعید محمودزاده با اعلام این خبر گفت: راههای شهرستان خواف به دلیل وجود معادن کانی ارزشمند دارای تردد وسایط نقلیه سنگین می باشد و این اداره پیوسته در جهت شناسایی، بهسازی و رفع نقاط حادثه خیز در محورهای اصلی کوشیده است.
محمودزاده خاطر نشان کرد: اجرای عملیات لکه گیری با ماسه آسفالتی به دلیل وجود ترک های موزائیکی و همچنین ایجاد چاله هایی در سطح آسفالت در پل روگذر راه آهن، قوسهای بعد از روستای خرگرد و تقاطع شهرک صنعتی و همچنین سه راهی سنگان ـ تایباد و راه روستایی باغ بخشی با هدف تردد ایمن تر و با سهولت بیشتر این منطقه انجام گردید.
وی افزود: این عملیات به مدت سه ماه با هزینه 5 میلیارد ریال انجام شد که هم اکنون ضمن توسعه منطقه، ایمنی و بهبود وضعیت راهها را فراهم کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.