کد خبر : 2477
تاریخ انتشار : شنبه 11 اسفند 1397 - 8:08

آقای استاندار، تا کی خواف بدون فرماندار باشد؟

آقای استاندار، تا کی خواف بدون فرماندار باشد؟

روزها پشت سرهم گذشتند و هنوز از معرفی فرماندار خواف خبری نیست، ظاهرا در خراسان رضوی ‌قحط‌الرجال شده است، چون ‌این شهرستان از 6 ماه پیش ‌فرماندار ندارد و این موضوع صدای مردم را نیز درآورده است. یادداشت عباس ابراهیم بای، خبرنگار  و فعال عرصه رسانه را در ادامه می‌خوانید: روزها پشت سرهم گذشتند و

روزها پشت سرهم گذشتند و هنوز از معرفی فرماندار خواف خبری نیست، ظاهرا در خراسان رضوی ‌قحط‌الرجال شده است، چون ‌این شهرستان از 6 ماه پیش ‌فرماندار ندارد و این موضوع صدای مردم را نیز درآورده است.

آقای استاندار، تا کی خواف بدون فرماندار باشد؟

یادداشت عباس ابراهیم بای، خبرنگار  و فعال عرصه رسانه را در ادامه می‌خوانید:

روزها پشت سرهم گذشتند و هنوز از معرفی فرماندار خواف خبری نیست، ظاهرا در خراسان رضوی ‌قحط‌الرجال شده است، چون ‌این شهرستان از 6 ماه پیش ‌فرماندار ندارد و این موضوع صدای مردم را نیز درآورده و باید دید استانداری تا کی فرماندار جدید خواف را معرفی می‌کند و به این موضوع پایان می‌دهند.

خواف با جمعیت حدود 140 هزار نفری یکی از شهرستان‌های خراسان رضوی است که دارای ظرفیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف گردشگری، معادن، کشاورزی و دامداری است، ظرفیت‌های عظیمی که اگر پیگیری و معرفی شود می‌تواند زمینه اشتغال زیادی را فراهم کرده و جمعیت زیادی از گردشگران را جذب کند.

6 ماه است که روزهای بدون فرماندار در خواف سپری می‌شود و این شهرستان از نداشتن معاونت فرمانداری و بخشدار مرکزی نیز رنج می‌برد و انگار مسؤولان در خواب زمستانی فرو رفته‌اند و هر روز تعلل در این قضیه سبب عقب‌ماندگی بیشتر این شهرستان می‌شود.

هر چند سرپرست فعلی هم به‌رغم همه شایستگی‌هایی که دارند، تنها سرپرست هستند و به دلیل اینکه به صورت موقت باید فرمانداری را اداره می‌کند، نمی‌تواند کارهای اساسی و زیرساختی را انجام دهد.

آقای استاندار با شناختی که از این خطه و مردم فهیم آن داریم، شرایط ایجاب می‌کند با احترام گذاشتن به خواسته و انتظارات مردم، تصمیمی اتخاذ شود تا بیش از این صندلی فرماندار در این شهرستان خالی نماند و با انتخاب فردی کارآمد، متعهد و باتجربه به این سمت، زمینه خدمت به مردم و نیز بسترهای لازم برای توسعه شهرستان خواف در بخش‌های مختلف فراهم شود.

منبع: فارس نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.